rogerp Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Synes disse blomstene var så fine på brua(vet ikke hva den heter) som går over til Trondheims svar på Aker brygge. Noen andre "blomsterelskere" på forumet?? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Greie blomster sikkert, men du har ikke klart å formidle det. Veldig kjedelig lys, rotete bakgrunn. Skarpheten kunne også vært bedre. Og hvorfor skal alle legge inn så store versjoner av bildene for tiden? Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Blomsterbrua/Verftsbrua. Du skulle ha vært der 06.45 sist lørdag :-) Det regnet og blåste sånn at det var tungt å gå og se, og på den korte turen til sentralbanestasjonen var jeg blitt våt nok til at jeg tydelig så busssjåføren seriøst vurdere muligheten for å vri meg opp før han slapp meg på bussen.. Vanskelig å vurdere bilder på mobil, redigerer posten senere. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Virka veldig random. Lenke til kommentar
rogerp Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Virka veldig random. 9521697[/snapback] Nå er jo bildet tatt med mobiltlf så da sier det vel seg selv om hvordan bildet blir.. er jo egentlig ikke noe spesielt med bildet men synes bare den brua var så fin med alle blomstene... som var på begge sidene.. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Photoshop kan være en ide... Tok meg friheten til å editere litt selv om det gikk "litt" raskt i svingene... Du ser i allefall litt av mulighetene. Endret 18. september 2007 av JohnnyKnoxwille Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) *dobbelpost* Endret 18. september 2007 av JohnnyKnoxwille Lenke til kommentar
kilosharr Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 "Blomster-Finn" har ikke så mye å fortelle, men det er ett helt greit bilde til å vøre fra en SE K800. Stå på så finner du bedre motiv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå