Gå til innhold

Xbox 360 Elite fra EB Games

C-Style

Anbefalte innlegg

Bare lurte på om noen på dette forumet har brukt tilbudet på 99,- eller 1.399,-, og mottatt Xbox Elite fra EB Games? Jeg bestillte den vel for 3 uker siden selv, men når jeg ringte senest i dag, så hadde de ikke fått en eneste box fra MS.

Jeg bestillte på Strømmen, mens en kompis av meg som har bestillt i Oslo har akkurat det samme problemet. De ante visst ikke når de fikk inn heller.

Virker nesten som om det gjelder de fleste butikkene dems.

Bra tilbud må jeg si...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme problemet i Bergen. Det virker som om ingen vet når det kommer ny leveranse. Ikke en gang MS :hrm:

Jeg har ventet med å begynne på bioshock i påvente av ny box, men nå kommer jo snart Halo 3 ...

Om noen får ny informasjon om dette tilbudet er i allefall jeg takknemlig om de poster nyhetene her.

Lenke til kommentar
Bare lurte på om noen på dette forumet har brukt tilbudet på 99,- eller 1.399,-,  og mottatt Xbox Elite fra EB Games? Jeg bestillte den vel for 3 uker siden selv, men når jeg ringte senest i dag, så hadde de ikke fått en eneste box fra MS.

Jeg bestillte på Strømmen, mens en kompis av meg som har bestillt i Oslo har akkurat det samme problemet. De ante visst ikke når de fikk inn heller.

Virker nesten som om det gjelder de fleste butikkene dems.

Bra tilbud må jeg si...

9520886[/snapback]

Se Her

Lenke til kommentar
Den er jo litt snuskete, det stod klart og tydelig at kampanjen varte fram til 31. oktober...

9521059[/snapback]

Husker du om det sto: Kjøp, bytt eller forhåndsbestill i annonsen. Tenkte det var det jeg skulle sjekke i sta. Får vel nesten se om annonsen ligger i søppla på PC-en hjemme senere.

Grunnen til at jeg tenkte det er fordi ordlyden i annonsen har noe med hvilken rettigheter man har.

Synes det var litt snålt at jeg måtte ut med 300,- i depositum for å stå på liste, for å få den til 99,-.

Lenke til kommentar

Jeg har reservert og betalt for en konsoll, hvor lenge jeg må vente er i skrivende stund ganske relativt uvesentlig for min del.

Men i følge ekspeditøren på EBgames så følger det ikke med noen overføringskabel for den nye HD-en. Kan noen bekrefte eller avkrefte dette?

Lenke til kommentar

Problemet ved å måtte bestille en slik kabel med serienr. på gammel og ny konsoll er at man da først må kjøpe en Elite til full pris og overføre data, før man da drar tilbake til butikken og leverer inn byttevarene og får pengene tilbake.

Dette er utrolig tungvint, noe jeg mener EBgames burde tatt innover seg og ordnet med kabler slik at de kunne overført informasjonen på stedet.

Lenke til kommentar

Hvertfall i følge EB Games på strømmen, så må du enten få gratis overføringskabel av ms, eller kjøpe minnekort. Kabelen hjelper jo ikke en døyt siden du gir fra deg den gamle harddisken når du får den nye, så du må nok gå for minnekort.

Kjipt å bruke penger på noe man egentlig ikke trenger, men jeg vet ikke om noen annen løsning hvis man vil ta vare på save game'sa. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...