Rescue me Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Det har seg sånn at jeg skal kle meg ut som en pimp på et klassebilde snart og jeg lurer litt på hvordan klær, smykker ol jeg bør ha på meg og hvordan jeg bør stå på bildet. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Stokk er vel kanskje kult. En hvit dress, hvit pels utenpå, hvit hatt med sort bånd rundt. Gullbriller, klokke og smykker. Gjerne smykker som henger ved navlen som det star $$ på. Edit: hvit, ikke hvis. Endret 18. september 2007 av Minus Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Pfft, du må jo ha pelskåpe! Pelskåpe, samme faen hvilken farge, hvit skjorte under med $$ smykker foran. Gullbriller må du jo ha, samme med ei scvhæær bling klokke. Hvit stokk kan jo også være en fin detalj, og en hatt som står i stil med pelsen. Tok noen tips fra Minus, og la til noen av mine =) Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Og seff en feit ring+lilla eller en annen syk farge på skoa. Lenke til kommentar
Danihmslf Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 prøv å time riktig slik du kaster 1000 lapper eller 100 lapper (spørs på din økonomi) i luften akkurat når bildet blir tatt.og gjerne ha 2 blonde kjerringer i halsbånd hvis du klarer det;) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Håret gredd bakover med voks, dekket av en hvit hatt med glorete belte? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Se The Wig Master episoden av Seinfeld og la deg inspirere av Kramer (Technicolor dreamcoat, stokk og hvit hatt anyone? ) Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Det har seg sånn at jeg skal kle meg ut som en pimp på et klassebilde snart og jeg lurer litt på hvordan klær, smykker ol jeg bør ha på meg og hvordan jeg bør stå på bildet. 9520884[/snapback] http://www.pimphats.com/ecatalog/index.php Dersom du har tid og penger å bruke på å få bestillt da! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 prøv å time riktig slik du kaster 1000 lapper eller 100 lapper (spørs på din økonomi) i luften akkurat når bildet blir tatt.og gjerne ha 2 blonde kjerringer i halsbånd hvis du klarer det;) 9524530[/snapback] Jentene skal kle seg ut som horer så skulle ikke være så stort problem, siden vi har dobbelt så mange jenter som gutter i klassen. Har skaffet meg pelskåpe og hatt nå . Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Litt og se etter Lenke til kommentar
samebob Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 grillz fra superkul.no er fett også Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 grillz fra superkul.no er fett også 9560067[/snapback] Hva er grillz? Lurer litt på hva jeg skal ha under kåpa. Noen forslag? Lenke til kommentar
Triela Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Lilla hatt, hvit pelskåpe, stort gullkjede og en stokk av noe slag, så er du klar. Hiv på så mye bling du får plass til å. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Sjekk tenna Det er grillz. Endret 24. september 2007 av samebob Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 grillz fra superkul.no er fett også 9560067[/snapback] Litt dyrt til at jeg bare skal bruke de en gang. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Er man pimp så er man pimp Men du gidder ikke å laste opp resultatet når vist du kan da? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Er man pimp så er man pimp Men du gidder ikke å laste opp resultatet når vist du kan da? 9576477[/snapback] Skal vel la seg gjøre. Jeg gjentar spørsmålet mitt: Hva skal jeg ha under kåpa? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 har ikke et bilde av kåpa? en slags åpen silke/nylon blaser? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 har ikke et bilde av kåpa? en slags åpen silke/nylon blaser? 9581907[/snapback] Den er rød og har grå pels rundt hendene, rundt halsen og nedover sidene av åpningen til ca skritt høyde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå