Nismo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Jeg kjører Clarkconnect & Linksys SRW2024 (managed switch). Er det mulig å få en av utgangene på switchen til å få samme ip adressen fra Clarkconnect hele tiden? Forskjellige gjestemaskiner er koblet på denne utgangen. Skal sette båndbreddebegrensing i Clarkconnect (på IP-adressen) - og da må ip'en være den samme. Endret 18. september 2007 av Nismo Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det enkleste her må enten være DHCP-server i switchen (men jeg tviler på at denne har dette), eller et eget nettverkskort (og VLAN) til det som skal begrenses. Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det enkleste her må enten være DHCP-server i switchen (men jeg tviler på at denne har dette), eller et eget nettverkskort (og VLAN) til det som skal begrenses. 9529331[/snapback] Jeg ville kjørt denne porten i eget VLAN rett og slett.. Da vil du få "full kontroll" på dette. (som CrZy_T nevner) Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Løsningen ble en egen ruter etter switchen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå