Boralis Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Var ikke meningen og henge ut noen som helst.. mente bare at man har ventet en uke på noe som ikke er direkte defekt men ikke i den stand den var anonsert. Blir ikke og benytte angreretten for at jeg klarer sikkert og benke det værste.. Har nesten ingenting negativt og si om netshop og kommer til og handle dær igjen.. men mener bare at det burde ha vert opplyst i annonsen om at kabinettet er skadet.. (har ikke skjedd i posten da kabinettet lå i sin skadete eske inne i en stor annen. Og fant en postit lapp om at kabinettet var bulket og at det skulle legges i demo.) Så jeg henger som sakt ikke ut noen men mener bare at nettbuttikkene generelt burde bli flinkere til og gi informasjon om et demoproukt. Ser i etterkant at jeg skulle ha sensurert navne på nettbutikken... Men men litt sent nå.. 9535071[/snapback] Vel er ikke det opplyst så ville jeg faktisk ringt dem og snakket med dem om saken,er rimelig sikker på at du da ville få en eller annen form for komensasjon for dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå