c-bool Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 kva må til får og bli politi? korleis er utdanninga til og bli det? går no på første år me idrett... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Funnet på Politihøgskolens nettsider (prøv Google før du lager slike tråder): Norsk statsborger Plettfri vandel Generell studiekompetanse fra videregående utdanning. Minst karakteren 3 i gjennomsnitt for norsk hovedmål skriftlig eller tilsvarende nivå i nytt karaktersystem. Førerkort klasse B Fylt 20 år det året de tas opp Gode svømmeferdigheter God helse, dvs. tilfredsstille de til enhver tid gjeldende helsekrav (normalt fargesyn og synsstyrke uten korreksjon på begge øyne som ikke er dårligere enn 5/10, 6/12, 0,5) Nødvendig modenhet og personlig skikkethet for tjeneste i politi- og lensmannsetaten Bestått fysisk test fastsatt av Politihøgskolen Les mer her. Lenke til kommentar
c-bool Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 så kan eg gå 3 år no på idrett åsso når eg er 20 søke til politihøgskolen? og må ein ha 3 i snitt eller er det bare i norsk en ska ha karakteren 3? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Les hva jeg skrev og hva som sto på siden, så skjønner du det nok Du må være 20 for å søke, og hva du gjør før du søker står det ingen ting om. Ja, du må ha minst 3 i snitt for norsk hovedmål skriftlig (du bør droppe dialekten din når du skriver). Lenke til kommentar
c-bool Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 viss ein ikkje har 3 i snitt, kan ein ikkje bli det da?? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg vil ikke tro det, c-bool. Du kan jo alltids ringe ditt lokale lensmannskontor eller høgskolen direkte, og du kan jo også ta norsk på nytt etter videregående. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Klarer en ikke 3 i snitt vil man heller ikke ha nok poeng for å kunne komme inn, det er såpass mange som søker seg dit hvert år at snittet er småhøyt. Lenke til kommentar
c-bool Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 det er ikkje lett får folk som meg som sliter på skulen Lenke til kommentar
Alas Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=745608&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå