TST Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Strogg mot mennesker. Se videoen Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ser ut som en ren blåkopi av Battlefield 2 og 2142 samma dårlige fysikk og landskapene ser like ut innimellom men ser ellers ut til å være et underholdende spill ja Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Syntes demoen var svingøy, men kan jo ha noe med at jeg spilte RTCW: Enemy Territory i fire år Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ser ut som en ren blåkopi av Battlefield 2 og 2142 samma dårlige fysikk og landskapene ser like ut innimellom men ser ellers ut til å være et underholdende spill ja 9524762[/snapback] hadde det vært en blåkopi så hadde ea gamers vært i strupen på ID for lenge sia... Jeg har spilt demoen og har det like gøy vær gang. Og vurderer og kjøpe det =) I forholdt til bf 2142 spilte jeg demoen enn 3-4 timer og sia har jeg aldri hatt lyst til å spille det igjen Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ser ut som en ren blåkopi av Battlefield 2 og 2142 samma dårlige fysikk og landskapene ser like ut innimellom men ser ellers ut til å være et underholdende spill ja 9524762[/snapback] hadde det vært en blåkopi så hadde ea gamers vært i strupen på ID for lenge sia... Jeg har spilt demoen og har det like gøy vær gang. Og vurderer og kjøpe det =) I forholdt til bf 2142 spilte jeg demoen enn 3-4 timer og sia har jeg aldri hatt lyst til å spille det igjen 9525446[/snapback] Hadde samme oppfatning av 2142 jeg åsså, men etter at jeg spillte det enda mer så ble spillet moro det men ikke misforstå meg, syns Quake Wars ser morsomt ut åsså og jeg har åsså spillt rtcw Enemy Territory i mange år kommer nok til å kjøpe spillet ja syns bare at det minnet meg om Bf2 og 2142 Lenke til kommentar
RascZak0 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Disse videoene til Quake wars er mye mer intens enn hvordan spillet virkelig er, men er vel slikt med de fleste. Har prøvd Quake Wars demoen en stund nå og jeg synes det er minimalt med teamwork på de serverne jeg har spillt på og for lite nytt. Ikke et spill jeg blir å kjøpe selv om det var planen da jeg var stor fan av de tidligere Quake spillene. Hvis jeg hadde måtte valgt mellom QW og BF2142 hadde jeg klart gått for 2142. Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Syns 2142 er moro som faen jeg Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Battlefield-spillene er muligens de dårligste FPS-ene som noen sinne er laget og dessverre ser ET:QW ut til å gå litt for me i BF sine fotspor. ID pleide å lage revolusjonerende og nytenkende spill, men siden Quake II synes jeg ikke de har klart å lage noe som har klart å engasjere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg