raakken Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hei Har kjøpt meg en ny bærbar pc (Asus sådan) og vil gjerne kvitte meg med vista, da jeg synes det krever mye av maskina. Har ikke brukt windows på noen år og lurte på hvordan jeg går frem for å få xp isteden for vista. Har "fått" meg en student win xp cd, men får beskjed om at det er kompabilitetsproblemer når jeg trykker på install, når jeg sette rden i. Må <jeg slette vista før jeg legger inn xp, elle rhar jeg muligheten til å bare "skrive over " vista?? takk Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 du må slette først Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Du kan slette Vista under installasjonen av XP. Er kort sagt bare å slette Vista partisjonen og opprette en ny til XP. Lenke til kommentar
raakken Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Hvem av dere har rett? fikk ikke gjort noe da jeg boota win CD-en. Kom bare noe om kompabilitetsproblemer... Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hvem av dere har rett? fikk ikke gjort noe da jeg boota win CD-en. Kom bare noe om kompabilitetsproblemer... 9531488[/snapback] begge har vel egentlig rett, bare at thomasy932 ikke utypet seg nok. du må vel inn i BIOSen å sette sånn at maskinen kan boote fra CD istede for harddisken. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 du må slette først 9520790[/snapback] forklar bedre Lenke til kommentar
raakken Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 fikk den til å boote fra cd-rom, men den startet ikke.. må få tak i en bedre versjon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå