Arve28 Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Sitter å vurderer ADSL. Men hva anbefaller dere av selvskap. Telenor er dyr, Tele2 er billigere 439 kr for 702kb. Men det er binding på disse. Finnes det noen firmaer uten binding? Hva er prisene her osv. Så en annen ting. Kan jeg få adsl med vanlig analog linje (ikke isdn)? Funker telefon og internett samtidig eller vil jeg få opptatt i telefonen? Hørt noe om en splitter som gjør at man kan bruke telefon og adsl samtidig. Er denne splitteren med i gjør det selv pakken (hva er egentlig med i denne pakken til telenor og tele2? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Du kan fint bruke telefon samtidig som ADSL. Det skal ikke være nødvendig å ha ISDN. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Sitter å vurderer ADSL. Men hva anbefaller dere av selvskap. Telenor er dyr, Tele2 er billigere 439 kr for 702kb. Men det er binding på disse. Finnes det noen firmaer uten binding? Hva er prisene her osv. Så en annen ting. Kan jeg få adsl med vanlig analog linje (ikke isdn)? Funker telefon og internett samtidig eller vil jeg få opptatt i telefonen? Hørt noe om en splitter som gjør at man kan bruke telefon og adsl samtidig. Er denne splitteren med i gjør det selv pakken (hva er egentlig med i denne pakken til telenor og tele2? Du har jo Tiscali og Bluecom også, sjekk Nextgentel de er svært rimelige. Det er svjv ingen som tilbyr uten binding uten et kraftig påslag i prisen. Det kreves ikke ISDN ei heller analog kun at du har ei linje inn i huset. Du vil ikke merke noe til at det er ADSL på linja og splitteren er med i GDS-pakka sammen med modemet. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Nå har jeg lest litt på forumet her. Nextgentel og bluecom er de som blir nevnt? Har de noen oppstartpakker med splitt eller router og hvordan går jeg frem. Er dette vrient for en som ikke kan alt om PC? Nextgentel har 2 års bindig da får du det for 398 pr mnd og med 1 år er prsen 448. Med 1 år er tele2 billigere med 439 kr. Om noen måneder ej jo prisen enda lavere. Om to år betaler man 398 kr fortsatt, mens en annen som kjøper da betaler kanskje 200. Hva er forskjellen på ADSL og dsl? Ingen som har uten binding på ADSL? Hva skjer om jeg velger Nextgentel til 398 for 2 år? Om 1 år koster kanskje denne tjenesten 200 kr hos Nextgentel, må jeg fortsatt betale 398 et år til? Hvordan er dette med Tele2, telenor og bluecom? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Nå har jeg lest litt på forumet her. Nextgentel og bluecom er de som blir nevnt? Har de noen oppstartpakker med splitt eller router og hvordan går jeg frem. Er dette vrient for en som ikke kan alt om PC? Det følger med splitter og modem hos alle leverandørene. Du må ha et nettkort i PC-en, koster noe over 100,- for et std PCI-kort. Nextgentel har 2 års bindig da får du det for 398 pr mnd og med 1 år er prsen 448. Med 1 år er tele2 billigere med 439 kr. Om noen måneder ej jo prisen enda lavere. Om to år betaler man 398 kr fortsatt, mens en annen som kjøper da betaler kanskje 200. Hva er forskjellen på ADSL og dsl? Ingen som har uten binding på ADSL? Du får sende dem en mail om dette så får du vite det til 100%. ADSL er en DSL-løsning. Du har SDSL og VDSL osv og DSL er et samlebegrep på disse teknologiene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå