Josten Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Har en ganske ny maskin som har blitt fryktelig ustabil (har tukla med no drivere). Vil derfor reformatere hele greia og innstalere xp på nytt (Har oppgr. versjon, men har hørt at man bare kan sette inn 98-cdn et sted under innstalasjonen). Men når jeg prøvde å reformatere med xp-cdn kom det opp en feilmelding jeg ikke rakk og lese, og så ble sjermen svart. Dos og fdisk funker ikke på ntfs har jeg hørt! Hvis det gjør det, hvordan? Har ikke så veldig mye erfaring med dette. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Har forresten klart å slette partisjonen. Men når jeg prøvere å formatere, opprette en ny partisjon og innstallere xp på nytt kommer det en feilmelding "DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL", blå sjerm og noen "måter å løse problemet på" Noen som vet hva som er gæærnt. Please help!!! Mitt system Asus A7N8X Amd XP 2100+ 2*256mb twinmos ram Creative geforce 4 ti4600 WD1200JB Asus dvd-spiller Lenke til kommentar
abene Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Har forresten klart å slette partisjonen. Men når jeg prøvere å formatere, opprette en ny partisjon og innstallere xp på nytt kommer det en feilmelding "DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL" Du kan evt prøve Last known good config... http://www.windows.no/win_skon.php Hvis det er ikke for sent da. Hvis du har allerede prøvd å restarte maskinen, så er det nok for sent med Last known god config... Du har vel System Restore mulighet i XP? Lenke til kommentar
abene Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Dos og fdisk funker ikke på ntfs har jeg hørt! Hvis det gjør det, hvordan? Med tredjepartsprogrammer er det meste mulig. http://www.windows.no/win_ntfs.php Lenke til kommentar
Josten Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Takk. Ser ut til å funke nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå