Gå til innhold

Biltema med HTPC keyboard

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, lurte bare på, siden du har dette/lignende keyboard, hvordan er rekkevidden fra sofa til PC-en?

Broren min kjøpte et lignende (sikkert billigere variant) og det var totalt ubrukelig, 3-4 meter var nok til at keyboardet fusket mer enn det virket.

Men er på leting etter et keyboard jeg kan bruke til slikt som fungerer godt nok til å surfe med, se på film og kontrollere det meste fra sofaen, opptil 4-5 meter unna.

Lenke til kommentar

Maskinen jeg har testet det på sto på et kontor ved siden av stuen til faren min. Jeg tipper avstanden var omtrent 5 meter, og da ikke helt fri sikt. Fungerte helt greit. I dokumentasjonen er rekkevidde oppgitt til 10 meter.

Har ikke testet det på min egen maskin enda ettersom jeg i disse dager venter på min nye htpc fra komplett.

Endret av GooDSpeeD
Lenke til kommentar
Maskinen jeg har testet det på sto på et kontor ved siden av stuen til faren min. Jeg tipper avstanden var omtrent 5 meter, og da ikke helt fri sikt. Fungerte helt greit. I dokumentasjonen er rekkevidde oppgitt til 10 meter.

Har ikke testet det på min egen maskin enda ettersom jeg i disse dager venter på min nye htpc fra komplett.

Ok supert, det jeg lurte på egentlig, siden det broren min har er langt fra så godt som du beskriver.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg testet dette tastaturet, men returnerte det rimelig kjapt...

Slet med rekkevidda når jeg sitter 3 meter fra maskinen, det er da ikke fri sikt da senderen satt bak på maskinen...

Den musekule saken er en god ide, men det er for dårlig kvalitet / pressisjon på den...

min konklusjon blir at jeg legger mer penger på bordet og kjøper noe som fungerer...

Link til biltema

Bilde av tastaturet under

post-7636-1196249679_thumb.jpg

Endret av kjeb
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva som er så vanskelig med å lage bra fjernkontroll/tastatur til en htpc, det er jo uten tvil et voksende marked for stue PC-er med enkle/stilfulle løsninger. Og da sier det jo seg selv at de fleste av oss ikke vil ha store stygge tastaturer med egen mus ved siden av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...