Nordlys212 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hei, Jeg er student på TU Ilmenau i Tyskland og fører en undersøkelse over resepsjonen fra sendingen „The Simpsons“ i Norge og Tyskland gjennom. I ramme av det prosjekt har jeg utviklet et spørreskjema. Vennligst understøtter meg på mit vittenskapelig arbeid, idet dere utfyller det spørreskjema. Alt av deres oppgaver skal behandle streng fortrolig og evaluere fulstendig anonym. Dere finner spørreskjemaet her: http://www.unipark.de/uc/ik_tu_fb_medienmanagement/5477/ Hvis dere har spørsmåler finner dere også min e - post adresse på spørreskjema. Tusen takk for hjelpen deres! Jan Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Done. Lykke til med undersøkelsen. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Skal få se om jeg ikke får gjort det når jeg er hjemme Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ferdig jeg og. Lykke til videre Lenke til kommentar
Timur Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Vil anbefale deg å få en norsk oversetter, for sånn som det er nå, ser det ut som du har brukt Google Translate. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Done and Done Endret 5. oktober 2007 av x-nobbit Lenke til kommentar
Nordlys212 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Thank you all so far, for your help. In fact my norwegian isn´t the very best, but I think you could work with the survey anyway. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå