TheBassMan Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Jeg her 1 spm, som jeg håper dere kunnet ha hjulpet meg med. Jeg har tenkt til og kjøpe et bra skjermkort. Jeg har lest litt om de skjermkortene som er nevnt her: * Daytona GeForce3 Ti200 * Asus V8200 GeForce3 64MB DDR DeLuxe. . Jeg har tenkt til å kjøpe en av de, men jeg veit ikke hvem. Så jeg lurer på hvem av de dere vil anbefale, når det gjelder ytelse. Å om hvem som er best ??? Håper på svar fort. =) Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 asus sitt er klart best, det ser du som det er et vanlig gf3 som er endel raskere enn ti200 versionen. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 HVA er URL'en til produsenten av Daytona GeForce3 Ti 200? Har lett og prøvd logiske linker... Lenke til kommentar
extreme Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Asus GF3 Ti200, er det beste GF3 TI200 på marketet, så kommer Hercules sitt GF3 Ti200. De koster jo også et par hundrelapper mer enn billigkorta. Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 hva med Gainwards sitt delux gf3ti200 dah?? Lenke til kommentar
robinei Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Er det foskjell på Deluxe og vanlig utgaven av det Asus kortet når det gjelder ytelse? Hvis ikke hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Deck@rd Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Deluxe har: TV-out, Video-in og 3D briller + software for støtte av dette. Ingen ytelsesforskjell fra pure-utgaven. Lenke til kommentar
joh-so Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Ikke kjøp deg skjermkort nå!!! Vent til midten av februar. 5. februar kommer GF4, og da kan det bli artig å se hvordan prisene på "dårligere" kort blir.... Lenke til kommentar
andreazz Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Asså : gf4 "kommer" ikke i februar. Det som skjer er at nVidia kommer til å holde en pressekonferanse hvor de kommer til å skryte av hvor fete de nye korta dems KOMMER TIL å bli, så må vi vente et par mnd til, SÅ kan vi få lov til å storme til sjappa å blakke oss. Men at prisene på gf3 er på vei nedover må jo være hevet over tvil. Lenke til kommentar
Shroomer Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Må skynde meg å kjøpe skjermkort nå før de faller altfor mye i pris :wink: Noen som har gainward geforce3? Hvordan er biledkvaliteten på det i windows? 3Den er det vel ikke så mye å utsette på, men hvordan er 2D kvaliteten? Har hørt at Daytona kortene er ikke fullt så bra der. Lenke til kommentar
divemaster Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 hmmmmmm Rart att alle sier att Asus kortet er best..... Jeg har selv ett Daytona kort, å jeg kjører rundt Asus kortet å selger pølser i 3dmark2001 Daytona kortet er bygget helt etter referanse modellen til Nvidia, det er helt likt..... Minne brikkene er også raskere enn det som fabrikanten opgir.......4ns divemaster Lenke til kommentar
tZar Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Jeg har også hørt at Gainward er bra... Men det var litt off topic på en måte da dette kortet ikke ble nevnt i begynnelsen MVH Andreas Aulin Lenke til kommentar
Smaugen Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Jeg mener Gainward sitt Geforce 2 og 3 rulser i hjæl andre kort:-) Gainward får fete kritikker rundt omkring i verden, og prisen er spiselig:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå