jpsalvesen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) f/5.6, 1/50sek, 50mm, ISO 100. Hva synes dere? Edit: Ny versjon, der jeg har prøvd å prosessere litt. Endret 20. september 2007 av jpsalvesen Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Litt mørkt for meg (men det var kanskje meningen). Likte heller ikke grasstrået foran soppen. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Så faktisk dette bildet på flickr'n din tidligere idag eller noe. Liker det egentlig ikke noe spesielt godt. Du kunne kanskje hatt litt bredere fokusområde? Ikke vet jeg, ingenting som slår meg som spesielt med det. Litt kjedelige farger egentlig. Hvor har dere fått snø? ^^ Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Syntes ikkje bildet var spesielt bra. Motivet derimot var ekstremt flott. Tips til forbedringer kan være å få med horisonten av himmelen (dersom det går an) eller lignende i bakgrunnen, og kanskje få vekk stråene i forgrunnen, og få meir (større) fokusområde. Eg tenker spesielt på det å få isen/snøen og skarp! Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Så faktisk dette bildet på flickr'n din tidligere idag eller noe. Liker det egentlig ikke noe spesielt godt. Du kunne kanskje hatt litt bredere fokusområde? Ikke vet jeg, ingenting som slår meg som spesielt med det. Litt kjedelige farger egentlig. Hvor har dere fått snø? ^^ 9522880[/snapback] Fokusområdet var faktisk gjennomtenkt - bilder med for mye i fokus blir gjerne rotete, og det var rotete nok fra før av syntes jeg. Og fargene er nå engang slik de var - halvdøde ting ser ikke vitale ut. Og snøen var bare i et par timer oppe på myking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå