conker287 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg har fått min første feil på xboxen min, og det er den klassiske "ring of death". Jeg har hatt xboxen i ca. nesten et år uten problemer. Jeg vil reparere xboxen elle få en nye en, men hvordan gjør jeg det? Jeg har gått til xbox sin side og på kundestøtte får xbox 360 men jeg forstår ikke hva jeg skal velge. Jeg har ringt til dette nummerert: 80014174 (xbox kundestøtte). Der forstår jeg ikke bæra av hva jeg skal velge. Jeg valgte å trykke en, men da sa de: gå til www.xbox.com/support. Det hvar på norsk, men har ikke peiling hva jeg skal gjøre. HJELP! Jeg vil ha den fikset. Plis gjør det punkt vis. Jeg er litt treg i hue! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Du ringer igjen... Trykker 1, og venter til du får flere valg Lenke til kommentar
conker287 Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Du ringer igjen... Trykker 1, og venter til du får flere valg 9520293[/snapback] hva velger jeg da? Lenke til kommentar
conker287 Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 får en drit musikk de har! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Du må vente da skjønner du vel! Det er da ikke så fryktelig vanskelig. Jeg ringte dit selv, for 2 timer siden Endret 18. september 2007 av Amored Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ring det nr. du har Trykk 1 Vent på svar (du må nok snakke engelsk) Forklar ditt problem og gi serienummer på din maskin. (står bak) Vent til du mottar sendeskjemaer i posten Ring DHL og trykk pakkehenting ved valg. Gi din adresse og avtal henting. Vær hjemme og avlever pakken med maskinen til budet som avtalt. Vent et par uker, så vil de ringe fra Dhl for å avtale når de kan få levere pakken til deg. Vær hjemme og motta, skru på maskinen og spill;) Lenke til kommentar
robstr Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ring det nr. du har Trykk 1 Vent på svar (du må nok snakke engelsk) Forklar ditt problem og gi serienummer på din maskin. (står bak) Vent til du mottar sendeskjemaer i posten Ring DHL og trykk pakkehenting ved valg. Gi din adresse og avtal henting. Vær hjemme og avlever pakken med maskinen til budet som avtalt. Vent et par uker, så vil de ringe fra Dhl for å avtale når de kan få levere pakken til deg. Vær hjemme og motta, skru på maskinen og spill;) 9520356[/snapback] med andre ord, du spiller ikke på en god stund Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Eller du kan levere den inn der du kjøpte den Lenke til kommentar
Simen14 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg kjøpte en ny xbox 360 for ca 1uke siden.. i tillegg kjøpte jeg pro evloution soccer 6. Plutselig ble det en masse riper i spillet og når jeg skulle spille så, sto det "disc unredabale, clean it whit a soft papir ore restart the consoll".. Vet noen hva jeg kan gjøre?? Håper på Svar. Takk Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 det enkleste er å levere den der du kjøpte den, såvidt meg bekjent er forhandler pliktig til å formidle reparasjoner/reklamasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå