My_Ride Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 hei, jeg har fingra dama ett parr ganger men virker bare tragisk . noen som har noen tips til hvordan jeg kan gjøre det behagelig for henne? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 hei, jeg har fingra dama ett parr ganger men virker bare tragisk . noen som har noen tips til hvordan jeg kan gjøre det behagelig for henne? 9520250[/snapback] Spør hva hun liker først og fremst. Men det kan være ett tips å bruke 1 finger først for å få henne varm. Så bruker du 2 fingre etterpå. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Som UUnreal sa, du må bare spørre henne hvordan hun liker det. Ellers så kan du unngå å gå rett til hullet og starte å fingre i all hast, slikk rundt klitten, men ikke rør den eller hullet. Altså ikke rør noen erotiske soner, bare frist henne. Resten må du spørre henne om, det er så forskjellig som "teknikken" gutter får når de runker. Noe avvik fra den og det blir bare en dårlig jobb... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hun blir hvertfall ikke blid om du bare stapper fingrene inn i henne, eller om du begynner å gni på klitten right away. Er det så stress å prøve seg frem da? Jeg tipper dama di garantert vil være behjelpelig med å få det best mulig. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Som de over her også har sagt, tease henne litt, ikke begynn og gni for harde livet før hun er opphissa. Du må spørre henne om hva hun liker, kanskje hun kan vise deg, eller føre hånda di sånn hun liker det Bare prøv deg fram, du får nok teken på det etterhvert! Lykketil Lenke til kommentar
A-dog Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Hvis du er 16 og du roter med en chick på fylla er det sosialt selvmord og plutselig spørre: øø, hvordan vil du at jeg skal fingre deg?! Nå er det kanskje jeg som er 16 her, men det man trenger er konkrete tips ALA det å ikke gå rett på klittisen eller stikker 2-3 fingere inn med en gang Endret 18. september 2007 av A-dog Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg har sletta tre heller useriøse innlegg. Dette er et seriøst spørsmål, og fortjener seriøse svar på lik linje med de fleste andre spørsmål. Hold dere til tema. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg bare hatt sex en gang, så unnskyld at jeg bryter meg inn. En, spør eller få henne til å vise hvordan hun gjør det. (For det gjorde jeg.) To, selv om hun er våt, bruk spytt. Var det jeg gjorde galt... Og ikke samme sted hele tida. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Siden når ble spytt nødvendig? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Strengt tatt ikke nødvendig, men det skader da ikke å bruke allikevel Spytt er sexy Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Har aldri skjønt hvordan det kan være så sexy, Mathias! EDIT: Hei leif! Endret 19. september 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Mer sexy enn å stå og jukke på / streve med å dytte inn en finger fordi hun ikke blir våt nok av seg selv? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hva hvis man har en dame som er våt nok? Har vel aldri hatt det problemet selv.. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Igjen, hva hvis hun IKKE er det? Skal man bare vente da eller? Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Igjen, hva hvis hun IKKE er det? Skal man bare vente da eller? 9532627[/snapback] Da tilkaller du DJ_Dark så han får se hvordan det er Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) [slettet] Endret 31. oktober 2008 av Killerquo Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) *slettet* Endret 31. oktober 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Prøv deg frem? Det har ihvertfall jeg gjort, du finner fort ut hva hun vil osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg