Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan skal man fingre?

My_Ride

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei, jeg har fingra dama ett parr ganger men virker bare tragisk :blush: . noen som har noen tips til hvordan jeg kan gjøre det behagelig for henne? :innocent:

9520250[/snapback]

Spør hva hun liker først og fremst.

Men det kan være ett tips å bruke 1 finger først for å få henne varm.

Så bruker du 2 fingre etterpå.

Lenke til kommentar

Som UUnreal sa, du må bare spørre henne hvordan hun liker det.

Ellers så kan du unngå å gå rett til hullet og starte å fingre i all hast, slikk rundt klitten, men ikke rør den eller hullet. Altså ikke rør noen erotiske soner, bare frist henne.

Resten må du spørre henne om, det er så forskjellig som "teknikken" gutter får når de runker. Noe avvik fra den og det blir bare en dårlig jobb...

Lenke til kommentar

Som de over her også har sagt, tease henne litt, ikke begynn og gni for harde livet før hun er opphissa. Du må spørre henne om hva hun liker, kanskje hun kan vise deg, eller føre hånda di sånn hun liker det ;) Bare prøv deg fram, du får nok teken på det etterhvert!

Lykketil :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvis du er 16 og du roter med en chick på fylla er det sosialt selvmord og plutselig spørre: øø, hvordan vil du at jeg skal fingre deg?! :dontgetit: Nå er det kanskje jeg som er 16 her, men det man trenger er konkrete tips ALA det å ikke gå rett på klittisen eller stikker 2-3 fingere inn med en gang

Endret av A-dog
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...