Gå til innhold

Nyheter for Mount & Blade (PC)

Anbefalte innlegg

For å være ærlig anbefaler jeg heller å laste ned den forrige versjonen, da den siste er ute på nettet til feilsøking og full av bugs. Er dårlig av gamer.no å ikke informere om dette.

Last heller ned >Versjon 8.08 her<

Deretter bør du laste ned en mod, da disse i de fleste tilfeller er mer omfattende enn originalspillet. Det kan virke rart, men spillet er faktisk utviklet av to personer og ikke et profesjonelt studio. Da sier det seg selv at det er litt begrenset hvor mye innhold de har hatt tid å legge til i spillet.

Anbefaler Lord of The Rings modden "The Last Days" på det sterkeste. Den kan lastes ned her.

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forsøker å laste ned modden som AvieN linker til, men får det ikke til. Får følgende beskjed når jeg klikker download linken.

"Error: Direct Download Blocked"

Og får beskjed om at jeg må kontakte personen jeg fikk linken hos, men jeg fikk den direkte fra deres side, noen ideer?

Bruker Windows Vista, har Mcfee internett protection og bruker Mozilla Firefox.

Anyway.

Har spillet dette siden de tidligere versjonene og det er spennende å se hva de har klart å gjøre. De er ikke lengere bare 2 stk, men har noen flere som hjelper dem nå.

Lenke til kommentar
Forsøker å laste ned modden som AvieN linker til, men får det ikke til. Får følgende beskjed når jeg klikker download linken.

"Error: Direct Download Blocked"

Og får beskjed om at jeg må kontakte personen jeg fikk linken hos, men jeg fikk den direkte fra deres side, noen ideer?

Bruker Windows Vista, har Mcfee internett protection og bruker Mozilla Firefox.

Anyway.

Har spillet dette siden de tidligere versjonene og det er spennende å se hva de har klart å gjøre. De er ikke lengere bare 2 stk, men har noen flere som hjelper dem nå.

9622520[/snapback]

Problemet er antakelig at du har copy-pastet download linken fra sida. Jeg lastet ned modden på nytt i dag uten problemer. Forsøk å bare trykke på download, det funker i opera hverfall.

Endret av AvieN
Lenke til kommentar

Dette spillet er blitt vel krevende i de nyere versjonene. Jeg har en PC med 2.0 GHz Core 2 Duo T7300, 4GB 667MHz ddr2 ram, samt et Nvidia 8600M GT 521MB ram. Greit nok er jo en bærbar pc, og dermed vil jo ikke skjermkortet yte i nærheten av top-end grafikkkortene for stasjonære. Men når jeg kjører spill som Battlefield 2, men langt bedre grafikk kjører med høyere FPS, da er det grunn til å lure.

Kjører nå Mount and Blade med grafikkinstillingene på default og DX9.0 shaders avslått (det stod som standard), og får omtrent 40 FPS i byene (Zendar). Så det er rett og slett uholdbart å spille. Skyldes den lave ytelsen skjermkortet, eller dårlige drivere mon tro?

Lenke til kommentar
Kjører nå Mount and Blade med grafikkinstillingene på default og DX9.0 shaders avslått (det stod som standard), og får omtrent 40 FPS i byene (Zendar). Så det er rett og slett uholdbart å spille. Skyldes den lave ytelsen skjermkortet, eller dårlige drivere mon tro?

9624251[/snapback]

Jeg har mye dårligere pc enn deg, men jeg kan likevel spille det... :hmm:

Lenke til kommentar
Dette spillet er blitt vel krevende i de nyere versjonene. Jeg har en PC med 2.0 GHz Core 2 Duo T7300, 4GB 667MHz ddr2 ram, samt et Nvidia 8600M GT 521MB ram. Greit nok er jo en bærbar pc, og dermed vil jo ikke skjermkortet yte i nærheten av top-end grafikkkortene for stasjonære. Men når jeg kjører spill som Battlefield 2, men langt bedre grafikk kjører med høyere FPS, da er det grunn til å lure.

9624251[/snapback]

Rart. Jeg har en Dell M1710 med Intel Centrino Duo 2 Ghz CPU, 2 Gb RAM og et Nvidia Geforce 7900 GS (256 Mb separat minne). Jeg kjører versjon 0.892 med alt på fult og 4X AA, ragdolls og hele pakken, trær, gress ja alt på fult. Ligger på 109 FPS på worldmap og snitt på 40 FPS i kamper. T.o.m under siege kamper med 80 mann tilstede på skjermen ligger jeg på over 30 FPS på min maskin.

Og det ser ut som du har en litt bedre PC enn jeg har, så noe gærnt må det være.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...