Gå til innhold

Forslag til hevn

saluttknall

Anbefalte innlegg

Hei! Nå har det seg slik at en bekjent av meg for tiden finner stor glede i å hacke PC-en. Til nå har han blant annet restartet den en fire fem ganger mens jeg har holdt på og når jeg nettopp kom hjem stod denne meldingen i notisblokken: Jag ælskar mitt fedreland, den hvita makten må segra. Nå har det seg slik at jeg ikke er helt fornøyd med denne utviklingen fra uskyldige restarts til rassistiske budskap. Kan noen hjelpe meg med å komme på et forslag til hevn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt bor jeg i Fana og han i Alta så det er ikke så lett å verken omformatere hardisken (kan ikke programmere), gi han juling (som også var en ide jeg til vanlig holder meg for god til) osv. Jeg tenkte litt på de kontaktannonsetingene, men da jeg fant ut at det var ulovlig aktet jeg ikke å gjøre det. Kamikapseangrep er selvmordsangrep og jeg vil ikke miste livet i denne saken, jeg tror forøvrig heogså å drepe ham var å gå litt vel langt.

Lenke til kommentar

Logg på pc en tid på dagen/natten når du ikke vet han er på PC så fjerner du trojanen han har lagt inn på pc din. Og så får du deg en bra brannmur + et bra virusprogram (da mener jeg noe BRA, ikke noe dritt som Norton o.l)

Støtter også forslaget om å ringe moren hans, tror ikke han får brukt PC på lenge da :evil: Eller så kan du bare gleme hele greia etter du har fått kontrollen over PC din igjen.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...