saluttknall Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hei! Nå har det seg slik at en bekjent av meg for tiden finner stor glede i å hacke PC-en. Til nå har han blant annet restartet den en fire fem ganger mens jeg har holdt på og når jeg nettopp kom hjem stod denne meldingen i notisblokken: Jag ælskar mitt fedreland, den hvita makten må segra. Nå har det seg slik at jeg ikke er helt fornøyd med denne utviklingen fra uskyldige restarts til rassistiske budskap. Kan noen hjelpe meg med å komme på et forslag til hevn? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Installer brannmur og antivirus og le av han når han ikke får brukt det superfantastiske rat-programmet sitt lengre. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Jeg har allerede windowsbrannmur og avg Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 skaff deg enda en brannmur, windows brannmuren er barnemat Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Skriv en diss som du fremfører opp i trynet hans på skolen. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Men han bor i Alta og jeg bor i Fana. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Vel, du kan skaffe deg en ordentlig brannmur til å starte med. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Gi han juling, det er verdt å kjøre et stykke! Eller ta et balltre å knus PC-en hans, igjen verdt å kjøre! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ble du eid av et RAT program nå? Må ikke ta imot fake filer på noen kb ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hva med å formatere harddisken hans? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Som sagt bor jeg i Fana og han i Alta så det er ikke så lett å verken omformatere hardisken (kan ikke programmere), gi han juling (som også var en ide jeg til vanlig holder meg for god til) osv. Jeg tenkte litt på de kontaktannonsetingene, men da jeg fant ut at det var ulovlig aktet jeg ikke å gjøre det. Kamikapseangrep er selvmordsangrep og jeg vil ikke miste livet i denne saken, jeg tror forøvrig heogså å drepe ham var å gå litt vel langt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ring mamma'n hans. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Den om å ringe er jeg litt kritisk til. Han er jo 16 år og hun har ingen kontroll over han uansett. Dessuten vil det spre rykter som jeg ikke ønsker spredt ser'u. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Logg på pc en tid på dagen/natten når du ikke vet han er på PC så fjerner du trojanen han har lagt inn på pc din. Og så får du deg en bra brannmur + et bra virusprogram (da mener jeg noe BRA, ikke noe dritt som Norton o.l) Støtter også forslaget om å ringe moren hans, tror ikke han får brukt PC på lenge da Eller så kan du bare gleme hele greia etter du har fått kontrollen over PC din igjen. Endret 18. september 2007 av DNA Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Jeg skal nok installere et virusprogram og brannmur, men hvilken er lurest? Det ville også være fint om noen kom med forslag til hvordan jeg kunne hevne meg på ham. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det er lite lovlig det han har gjort ogsaa, bare saa det er sagt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Sjølv om vedkommande har brudd loven rettferdiggjer det ikkje at andre skal følge i hans fotspor. Hald denne tråden innanfor lovens rammer. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Har "hackeren" sendt deg en fil du åpnet eller hatt fysisk tilgang til pc en tidligere? Å ta hevn tror jeg nok blir vanskelig. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Jeg fikk en fil fra en kammerat av han i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå