hylo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Datavideo videomikser med noe grådig tilleggsustyr som Artlight leverer. Lydmikseren har jeg ikke i hodet, men det er digitalt (48 spor eller noe sånt), gode muligheter for ekspansjonskort etc. Koster mer enn en god årslønn... 9548643[/snapback] Ja, det kan du si. Artlight'en må jo være steindyr! 9548951[/snapback] Er vel det oppsettet vi kjørte på TG, regner jeg med angående lydutstyr, så det blir nok en Yamaha lydmikser. Det er forresten firmaet Artlight som leverer utstyret, men de er ikke produsentene. Lenke til kommentar
ranzon Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Dere får vel ikke tilfeldigvis en yamaha mixer av slaget DM1000 eller DM2000? disse er _HELT_ rå dersom dere får dem.. dem har alt du måtte behøve. Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Datavideo videomikser med noe grådig tilleggsustyr som Artlight leverer. Lydmikseren har jeg ikke i hodet, men det er digitalt (48 spor eller noe sånt), gode muligheter for ekspansjonskort etc. Koster mer enn en god årslønn... 9548643[/snapback] Ja, det kan du si. Artlight'en må jo være steindyr! 9548951[/snapback] Er vel det oppsettet vi kjørte på TG, regner jeg med angående lydutstyr, så det blir nok en Yamaha lydmikser. Det er forresten firmaet Artlight som leverer utstyret, men de er ikke produsentene. 9577205[/snapback] Åja, da så. Men allikavel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg