Gilgamesj Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 På The eXperience kommer vi til å stille med vårt eget eTV-crew, som vil lage masse reportasjer og innslag fra Vallhall. Vi tok en prat med crewsjef Kenneth Dammyr om fett videoutstyr og sendeplaner. Les mer Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Det er nok ikkenoe å bekymre seg for på utstyrsfronten! Mvh, Hylo Scenetech, The Experience Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Detta ser jo kjempebra ut! Har dessverre ikke muligheten til å dra på The eXperience, så det blir toppers og kunne få så mye over nett! =) Topp utstyr og store planer - får bare håpe alt går bra og at ingenting går feil! Men regner med at Kenneth Dammyr får det til! Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ohh! De kameraene er jo vanvittige gode å jobbe med. Med tanke på at dette er eXperience og ikke BBC. Noen som vet noe mer spesifikt om mixerne? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Datavideo videomikser med noe grådig tilleggsustyr som Artlight leverer. Lydmikseren har jeg ikke i hodet, men det er digitalt (48 spor eller noe sånt), gode muligheter for ekspansjonskort etc. Koster mer enn en god årslønn... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Håper vi kan se noen bilder av utsyret om ikke så lenge. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Utstyret ser jo bra ut, men min erfaring tilsier at resultatet har lite med utstyret og mer med folka bak (og foran) kamera å gjøre, så tvi tvi gutter - satser på at sendingene blir bra. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 kennethdammyr: Forøvrig - linken i signaturen din, til Underdog Studio - er det noe hip-hop humor jeg ikke forstår, eller prøver dere bevist å fremstå som totalt useriøse? Underdog Studio - Hvem er vi?Kenneth er den som har ansvaret for Underdog Studio og den dermed den som blir selskapets ansikt uttad. I tillegg til å ta hånd om platetrykk og økonomi er han også produsent og manager for Underdog. Ønsker du å komme i kontakt med oss er det naturlig å ta kontakt med Kenneth. Som foresten er en kukksuger av dimmensjoner, bare se på det fagass-bilde hans.. hahahaha man kan se at han likern i kjeften Enten har dere en skrekkelig dårlig sans for humor, eller så har dere kanskje hatt en ubuden gjest på besøk. Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Datavideo videomikser med noe grådig tilleggsustyr som Artlight leverer. Lydmikseren har jeg ikke i hodet, men det er digitalt (48 spor eller noe sånt), gode muligheter for ekspansjonskort etc. Koster mer enn en god årslønn... 9548643[/snapback] Ja, det kan du si. Artlight'en må jo være steindyr! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Utstyret ser jo bra ut, men min erfaring tilsier at resultatet har lite med utstyret og mer med folka bak (og foran) kamera å gjøre, så tvi tvi gutter - satser på at sendingene blir bra. 9548730[/snapback] Vi lover å gjøre vårt beste, og jeg gleder meg til å få respons fra publikum på det vi gjør. =) Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Gleder meg til vi er sikkelig i gang ja:) Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hvordan kan man egentlig bli med i TVteamet? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Hvordan kan man egentlig bli med i TVteamet? 9552186[/snapback] Du kunne blitt det ved å sende crewsøknad fra theexperience.no, men er nok litt for sent for det nå dessverre. Men er bare å slenge seg på security, de trenger folk! Endret 22. september 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 kennethdammyr: Forøvrig - linken i signaturen din, til Underdog Studio - er det noe hip-hop humor jeg ikke forstår, eller prøver dere bevist å fremstå som totalt useriøse? Underdog Studio - Hvem er vi?Kenneth er den som har ansvaret for Underdog Studio og den dermed den som blir selskapets ansikt uttad. I tillegg til å ta hånd om platetrykk og økonomi er han også produsent og manager for Underdog. Ønsker du å komme i kontakt med oss er det naturlig å ta kontakt med Kenneth. Som foresten er en kukksuger av dimmensjoner, bare se på det fagass-bilde hans.. hahahaha man kan se at han likern i kjeften Enten har dere en skrekkelig dårlig sans for humor, eller så har dere kanskje hatt en ubuden gjest på besøk. 9548768[/snapback] eTV er ikke en del av Underdog Studio. Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Tror nok transistorbass skjønte det, han gjorde bare oppmerksom på mulig hacking. Men jeg kan vel kanskje sende inn søknad neste gang. Bør man ha hatt noe utdanning innen media? Eller tar de alle med god og utfyllende søknad? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Tror nok transistorbass skjønte det, han gjorde bare oppmerksom på mulig hacking. Men jeg kan vel kanskje sende inn søknad neste gang. Bør man ha hatt noe utdanning innen media? Eller tar de alle med god og utfyllende søknad? 9553742[/snapback] Du behøver bare å ha lyst til å være med, vi har mange (inkl. meg) som ikke har noen utdanning på området. Du får bli med til neste år. Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ja, for det kunne vært sinnsykt gøy å jobbe med lyd eller kamera! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Gleder meg til "Sith and Jedi" filmen våres skal bli sendt. Noen muligheter til å se opptaket rundt filmen (da eTV sender filmen) i etterkant. Skal til Italia så får høyst sannsynlig ikke streamet live derifra. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 ArnoldLayne, prøv å søke likevel. Evt. sender du en e-post til Kenneth Dammyr som er: dammyr AT akam.no . Vi kan alltids trenge noen som kan hjelpe, om det er for sent å melde seg/kommer inn er opp til Kenneth å avgjøre, ikke noen av oss andre i eTVcrew. Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg kan dessverre ikke i år tror jeg. Er bortreist. Så derfor blir det vel kanskje til neste år. Dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg