kilosharr Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Ett stk utdrag til fra ferietur på Mallorca. Er glad i disse fargene som "Meditarainian sea" byr på Endret 18. september 2007 av kilosharr Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Syns ærlig at dette ble litt kjedelig. Båtene er for små til å fungere som noe motiv, så da blir det vel havet i seg selv om er motivet. Det er dessverre ikke noe god fokus på havet. Ellers er det mye linjer i bildet, som leder blikket i litt forskjellige retninger med en gang i alle fall Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Flotte former og farger, men de båtene er dessverre for små til å utgjøre et fokuspunkt/motiv. Da sitter man igjen med en vakker grønnfarge og noen linjer. Det er i og for seg nok for mange, men det er neppe det du ønsker å formidle. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg ble overrasket over tråbåtene, når jeg kikket etter trebåter. Oh well. Enig med tidligere poster- Lenke til kommentar
Moritz Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg følte faktisk en viss ro og behag ved å se på bildet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå