Datasmurf Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hei! Jeg er hjemme og syk, og vil lage noe godt som jeg kan kose meg med denne sure høstdagen. Jeg har massevis av hvetemel, flytende melange, egg, sukker, salt, lettmelk, havregryn, bakepulver, vaniljesukker og kokesjokolade. Noen som har noen flotte tips til hva jeg kan lage? Tenkte først på vafler, men har ikke vaffeljern. Sånn sett har jeg ikke ikke mixmaster heller, pisker for hånd - slitsomt, men godt! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Pannekaker og kakao kan du lage Kanskje ikke sammen, men en mørk kakao til dessert går sikkert fint. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Hmm... Pandekager er jo alltids fristende, flere forslag mottas med takk Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg tenkte på eggedosis Det er litt godt når man bare har lyst på noe.. um.. godt xD Men det blir veldig mye visping uten mixmaster da.. Du har ingen naboer du kan spørre om å låne av da? Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Boller med sjokolade inni! Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Å.. Det er godt.. Æsj, nå fikk jeg utrolig lyst på boller med sjokolade i også xD Slutt å frist Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Grandiosa Eller Entrecôte med bearnesaus. Siste variant må bli Mr. Lee Edit: Beklager, leste ikke at du hadde lyst å lage noe selv med ingredienser ;P Uansett, pannekaker støttes ja. Endret 20. september 2007 av Danny Boy Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 fløtestuet pytt i panne Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Les førstepost 'a! Står hva han har til disposisjon. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 sjokolade kake !! heheh... men hadde kanskje laget meg skillingsboller eller noe,, hvis du har kanel også da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Joda, har kanel også. Samt en nabo som aldri er hjemme. Har ikke hørt en lyd derifra på en uke, før det hørte jeg bare at det gikk i døra ett om natta og seks på morran Lenke til kommentar
toazty Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 jeg sitter nå med varme skillingsboller.. ble litt sugen på det når jeg skrev forrige gang.. så nå er livet bare heeelt herlig.. rødvin og skillingsboller lagde "skoleboller" i samme slengen... Lenke til kommentar
Hazor Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Om du ikke har vaffeljern kan du lage lapper Ingredienser: 4 dl siktet hvetemel 3 dl melk 5 stk. egg ½ dl sukker 3 ss smør ½ ts salt 1 ts bakepulver Tilberedning: Smelt smøret og bland alle ingrediensene til en jevn røre i matprosessor. La (helst) røren svelle i 15 minutter. Stek så lappene i litt smør eller olje i varm stekepanne. Snu dem når røren er stivnet på overflaten (etter ca. 1 minutt). Spis lappene lune med syltetøy eller rørte bær. NYDELIG!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå