enden Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) enden; nyheten ble publisert på begin.no også Det samme skjer jo med den jævla kvinneguiden . Ja takk til customizable begin.no med login (men fremdeles i beta, selvsagt ! Så man får et clean design uten reklame). 9537645[/snapback] Ja, og sikkert på hardware.no også. Men jeg regner også med at folk som er smarte nok til en CCIE også klarer å skille en ekstern link fra interne. Spesielt med sjokkfargene på nevnte nettside Tro det eller ei, men det meste dere leser av produktnyheter kommer i form av pressemeldinger som jo er rene reklamesaker til redaksjoner. Der er det ingen som klager edit; glede seg til ny forumversjon så man slipper å huske tre forskjellige koder for samme smiley i ulike versjoner av IPB... Endret 20. september 2007 av enden Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Tro det eller ei, men det meste dere leser av produktnyheter kommer i form av pressemeldinger som jo er rene reklamesaker til redaksjoner. Der er det ingen som klager Det er korrekt, men i de sakene så er det nesten ingen som lar seg fyre opp så lett som Elfkin & Co Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Bump og alt det der..: Mr Fundingsrud :!: Ser vi deg på lanet i år? Så lite til deg i fjor Endret 21. september 2007 av Mathiassky Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Bump og alt det der..: Mr Fundingsrud :!: Ser vi deg på lanet i år? Så lite til deg i fjor 9543971[/snapback] Dukker nok opp for å se hvor stressa du er i år Personlig har jeg et stressnivå over fjordårets event på daglig basis, så jeg tenkte jeg skulle spare meg mer ved å holde meg langt unna offisielle oppgaver. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Bump og alt det der..: Mr Fundingsrud :!: Ser vi deg på lanet i år? Så lite til deg i fjor 9543971[/snapback] Dukker nok opp for å se hvor stressa du er i år Personlig har jeg et stressnivå over fjordårets event på daglig basis, så jeg tenkte jeg skulle spare meg mer ved å holde meg langt unna offisielle oppgaver. 9544399[/snapback] Håper vi sees da Du var jo bare så vidt innom i fjor. Men takk nok en gang for turen til Meny ^^Da var jeg btw ferdig med ot-prat her. #fjernet referanse til en post som er slettet - enden# Endret 21. september 2007 av enden Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kaster inn et innlegg her jeg! Har dere noe statistikk over lasten på nettverket? (tenkte på uplinks osv..) Lenke til kommentar
whom Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nettverket skal settes omm mot quality of service sier dere. Hvordan gjøres det i praksis? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg regner med at vi kommer til å legge ut all config etter lanet. 9528076[/snapback] *kremte forsiktig* Lenke til kommentar
hNyhus Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg regner med at vi kommer til å legge ut all config etter lanet. <{POST_SNAPBACK}> *kremte forsiktig* jeg har de configene jeg rakk å ta backup av lagret på PC-en min som for tiden ligger baki bilen. hiver det opp så fort jeg kan (i kveld/i morgen). Lenke til kommentar
greiven Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Omg. 125 mb/s Jeg også vil dit Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Omg. 125 mb/s Jeg også vil dit Da må du nok vente ett år Lenke til kommentar
greiven Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Tja, hadde ingen planer om å komme i år uansett Men får se neste år, når noen av venne mine får lappen Endret 13. oktober 2007 av Kiimmeen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Er det noen her som var på TeX og som kan fortelle om de faktisk merket den ekstra hastigheten? Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Når du lastet ned fra andre brukere på nettverket, merket du det, selv om jeg aldri fikk makset ut 1Gbit linja, så var jeg oppe i rundt 50% på det maksimale. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Når du lastet ned fra andre brukere på nettverket, merket du det, selv om jeg aldri fikk makset ut 1Gbit linja, så var jeg oppe i rundt 50% på det maksimale. Sålenge det er en harddisk i minst en av endene, så er vel det ikke akkurat noen stor overraskelse? AtW Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Var oppe i 60 megabyte stabilt og peak på nesten 80 Og det var nok harddisken som var flaskehalsen. Endret 21. oktober 2007 av jon-t Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 TG hadde 3000 megabyte per sekund Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 TG hadde 3000 megabyte per sekund Nei de hadde de ikke, de hadde 375MB/s, stor forskjell på MB og Mbit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg