Gå til innhold

Harry Potter 5 på Ps2 - trenger litt hjelp! =)

Chrane08

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg driver å samler alle Hl folka og da må du jo løse noen oppgaver... Det er to steder jeg sitter HELT fast... jeg finner ikke de snakkende "Gargoylsa" Husker ikke hva de heter på norsk. Jeg har funnet noen men jeg mangler et... Jeg har lett OVERALT og LENGE.... Jeg håper noen kan kartlegge hvor de er... =) Også sliter jeg med å få skrivd stilen til slur.. jeg får beskjed om å gå til biblioteket hele tia men jeg finner jo ikke boka...:S Hva skjer liksom? Har veldig lyst å komme videre så jeg håper på hjelp :)! Kanskje jeg kan hjelpe dere med noe ? :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann! Jeg driver å samler alle Hl folka og da må du jo løse noen oppgaver... Det er to steder jeg sitter HELT fast... jeg finner ikke de snakkende "Gargoylsa" Husker ikke hva de heter på norsk. Jeg har funnet noen men jeg mangler et... Jeg har lett OVERALT og LENGE.... Jeg håper noen kan kartlegge hvor de er... =) Også sliter jeg med å få skrivd stilen til slur.. jeg får beskjed om å gå til biblioteket hele tia men jeg finner jo ikke boka...:S Hva skjer liksom? Har veldig lyst å komme videre så jeg håper på hjelp :)! Kanskje jeg kan hjelpe dere med noe ? :thumbup:

9519766[/snapback]

www.gamefaqs.com

Lenke til kommentar

9519766[/snapback]

www.gamefaqs.com

9519854[/snapback]

Tusen takk :)!! Nå klarte jeg det =)!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...