Gå til innhold

Hvor mange deltagere blir det?

Fjellhesten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ut i fra pollene på Gamer.no og Hardware.no den siste tiden... ikke spesielt mange. :)

9521133[/snapback]

Man kan ikke basere sånt utifra en poll på gamer.no. Personlig er jeg veldig sjelden inn på begge de sidene, og har ikke stemt i noen poll, men kommer på LANet. Crew går ikke ut med hvor mange som har bestilt billett, men uansett hvor mange som kommer, så vil det bli awesome. Jeg gleder meg hvert fall enormt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Håper at lanet blir minst like bra som sist år. Hadde meldt meg frivillig nå slik som forrige år, men fysikken kludrer det til. Likevel håper jeg at flest mulig av dere andre på forumet griper sjansen til å få møte hverandre under knalle omstendigheter. :cool:

Lenke til kommentar
Jamen, har ingen sagt hvor mange det blir der?

9535636[/snapback]

Vel, hvis jeg ikke husker feil, så er det vel plass til 2200 i hallen, så et sted mellom 0 og 2200, mellom 1 og 2200 hvis du kommer ;)

Men jeg vet ikke dette for sikkert, så er godt mulig det er plass til flere/færre, så helst ikke finn colt'en hvis jeg tar feil her.. Og som sagt tidligere, så vil ikke de som sitter på antall påmeldte ut med dette tallet av grunner som er diskutert i andre tråder i forumet. Så hvis du vil vite hvorfor, ta deg tid til å søke ;)

EDIT: hvis du tar en titt her, så vil du nok finne ut av hvorfor de ikke sier det ;)

Endret av Hallonen
Lenke til kommentar

Det er rundt 2200 plasser i hallen ja. Og Hallonen fortjener pluss i boka og stjerne i margen for godt svar her ;) Men kan nevne at vi har solgt et firesiffret antall billetter.. Så hiv dere på og kjøp billett mens det enda er igjen ;)

Endret av Mathiassky
Lenke til kommentar
Det er rundt 2200 plasser i hallen ja. Og Hallonen fortjener pluss i boka og stjerne i margen for godt svar her ;) Men kan nevne at vi har solgt et firesiffret antall billetter.. Så hiv dere på og kjøp billett mens det enda er igjen ;)

9559579[/snapback]

Weee! :D Jeg glimter til innimellom :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...