discostu Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kommer jeg over noen som spiller crysis med 360-pad på lan, så vil nok vedkommende snart finne ut at hans PC er i en grasiøs bue på vei ut vinduet. Be warned, du kødder ikke med religionen vår Enig, jeg har faktisk venner som mener at FPS er bedre på konsoll enn PC, hvordan kan noe mene noe sånt? FPS er skapt for PC. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Enig, jeg har faktisk venner som mener at FPS er bedre på konsoll enn PC, hvordan kan noe mene noe sånt? FPS er skapt for PC. På og for! Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Enig, jeg har faktisk venner som mener at FPS er bedre på konsoll enn PC, hvordan kan noe mene noe sånt? FPS er skapt for PC. På og for! Hm nei, det er jo riktig Noen mener det er bedre å spille på konsoll, men det det er laget for PC. (poenget er ikke at det er laget på pc, men for å brukes med pc) ...Vet noen for øvrig om den billigste nettbutikken å skaffe spillet fra? Endret 8. november 2007 av Crossfire Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) ...Vet noen for øvrig om den billigste nettbutikken å skaffe spillet fra? Prisguiden sier CDON http://www.cdon.com/main.phtml?nav=4182&am...p;partner=gamer EDIT: Hvor mye kostet GOW på 360 ved lanseringen da? 5-600 kroner? Og konsollfolket tror de sparer penger VS pc Endret 8. november 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ok... er spillet ute nå, og hva er system req'ene ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg