simenss Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg er vandt med å administrere cron-jobber via cPanel, og har aldri tatt meg bryet med å lære den avanserte metoden. Men nå har webhosten min lansert sitt eget kontrollpanel hvor denne funksjonen ikke er innebygget. Jeg må altså logge inn via SSH og kjøre en kommando osv. og skal jeg være ærlig, så vet jeg ikke hva SSH er engang... Vet ikke engang om dette er riktig kategori for posten. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 kjør crontab -e via ssh for å legge til cron jobs Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 For å logge inn kan du bruke programmet Putty. For å lese litt om cron jobs kan du gå hit: http://en.wikipedia.org/wiki/Crontab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå