OscarWoHA Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hei... Jeg sitter med et nytt Raidmax-kabinett... Jeg har flyttet alt (HD, Strømforsyning, hovedkort osv..) fra det gamle kabinettet til det nye. Problemet er at jeg ikke et hvor HDD LED, Power LED, Power SW og Reset SW skal puttes inn... Jeg mener det er på hovedkortet et eller annet sted... Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hvilket hovedkort bruker du? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 gjerne nederst til høyre hvis du titter inn i kabinettet. det skal stå på hket hva som skal hvor (med forkortelser), se på baksiden av de svarte kontaktene med skrift på, der finner du en pil, bruk den konsekvent på + (eller -, husker ikke) Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Gjør som Heraldo sier, kobler du feil starter ikke PCn, ingen skade skjedd. Eller, hvis du vet navnet på HK kan du gå på produsentens hjemmeside å laste ned manualen (høres ut som du har rota din bort), i den vil det også stå hvor ting skal hen. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Amnio: Fet avatar *mimre mimre* Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Manualer er noe dritt.. :wink: Det står som regel ved siden av kontakpinnene på HK hva som skal kobles til hvor. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Amnio:Fet avatar *mimre mimre* Hehe, jeg har flydd den inn selv. Måtte en 486 med masse mo'slo til for å i hele tatt klare å ta av. Ikke få nostalgianfall av hele bildet da. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Manualer er noe dritt.. :wink: Foreslår at du tar og fjerner det. Jeg anbefaler og lese manualer før du innstalerer så slipper du å komme hylende å si at ting ikke fungerer Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Foreslår at du tar og fjerner det. Jeg anbefaler og lese manualer før du innstalerer så slipper du å komme hylende å si at ting ikke fungerer Hva mener du, du virker ikke helt våken nå. Dette var en ironisk melding til trådstarter siden han tydeligvis ikke har kikket i noen manual.. :wink: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Beklager, må nok legge meg ja :oops: Det er noen slike på forumet, (særlig yngre) som river opp esken plugger inn allt og kommer hylende til far siden det ikke fungerer. Viser seg bare at noe av det er defekt, brukerfeil? Må bare si, jeg legger meg flat... :oops: Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Alt i orden Admin'c, no hard feelings! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 manualer er greit nok det.. hadde jeg enda skjønnt dem neida pleier da å få til noe når jeg ser det.. blir som regel bakvent osv men pyttsann Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Amnio:Fet avatar *mimre mimre* Hehe, jeg har flydd den inn selv. Måtte en 486 med masse mo'slo til for å i hele tatt klare å ta av. Ikke få nostalgianfall av hele bildet da. har du skrevet "colinswashere" under spillet og fått uendelig med våpen? det var rått spill Lenke til kommentar
NuB Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Det var gladspillet det der. Finnes det noe lignende nåtildags? Effekter, 3d og 1st person shooters er ikke alt, selv om det kan virke sånn nåtildags. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 hvilket spill er det? Meg vil prøve Edit: Wingfury regner jeg med ja, da bildet heter det? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Spillet heter Wings Of Fury, du kan laste det ned her: The Underdogs. (Hvis du ikke klarer å ta av fra skipet, men alltid havner i vannet må du bruke noe for å senke farten på spillet.) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Mener å huske at du trenger en usannsynlig treg maskin for å spille WOF :-? (Jeg prøvde det første gang på en 286 med 5.25" disketter...) Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Mener å huske at du trenger en usannsynlig treg maskin for å spille WOF Ja, selv på en 486 tror jeg at jeg måtte ned i 20% hastighet før jeg klarte å ta av Gode gamle Mo'Slo... (program som senka hastigheten) Sklei ikke topic litt ut? Vi burde kanskje ha en nostalgi topic? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 har du skrevet "colinswashere" under spillet og fått uendelig med våpen? Nei, i motsetning til hva det ser ut som er bildet faktisk fra take-off ikke landing! Det var før jeg fant ut at spillet trengte en slowdown for å funke. Trodde jeg måtte ha mer fart for å ta av :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå