Skinney Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Novell har nå gitt ut en åpen driver for AMD-baserte skjermkort, men den er langt fra ferdig. Les mer Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Flotte greier! Vi har nok mye å glede oss til i framtiden! Det tok faktisk ikke så lang tid før en større Linux bedrift satte seg ned med koden, noe som er bra! Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Morsomt. Men jeg tipper vi må vente 1-2 år før det blir skikkelig brukbart. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 At de har ute en tidlig utgave av en driver på under en uke tyder på at Novell er skikkelig på hugget. Ting tar normalt lang tid så jeg hadde ikke forventet noen test-drivere på denne siden av nyttår. Hvis Novell er like mye på hugget i tiden fremover kan vi ha en brukbar driver tilgjengelig i løpet av bare noen måneder eller kvartaler. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ikke minst fordi de garantert kommer til å få mye nyttig feedback, som gjør at utviklingen går raskere. Lenke til kommentar
idos Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Flott.. da blir det kanskje ATI i min neste PC også.. Suse med steam og mange spill i native linux... .. så slipper vi XP.. eller vista.. (men en må kanskje vente "litt" på det.. Endret 18. september 2007 av idos Lenke til kommentar
Woolly Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Er det noen side som tester de lukkede og åpne driverne til ATI-skjermkort opp mot hverandre? Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Er det noen side som tester de lukkede og åpne driverne til ATI-skjermkort opp mot hverandre? 9522622[/snapback] foreløpig er det ikke stort å teste da den åpne driveren fortsatt er VELDIG eksperimentel. Vil nok undergå en del testing når den begynner å få like mye funksjonalitet som den lukkede driveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå