larsemannen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Jeg holder på å lage en reklamefilm for world of warcraft til et skoleprosjekt.. Bruker mye fraps. men nå er filmen min 2 min lang og ikke ferdig, men den er på nesten en gigabyte. Hvordan får jegg den til å ta mindre plass? Jeg bruker sony Vegas 7.0 og fraps. Den skal leveres på cd til læreren så flere giga er for mye Endret 18. september 2007 av larsemannen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Bruk vegas til å eksportere den til xvid Lenke til kommentar
larsemannen Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Ok og da blir det ikke noe problem for læreren og spille den av i F.eks Vlc? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Da funker det i VLC, men ikke media player Lenke til kommentar
larsemannen Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Akkurat.. jeg prata med læreren nå.. Det var eneste kriteriet hun stilte det må/skal helst kunne spilles av i media player Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Skal helst? Pøh, da kan du anbefale VLC. Endret 18. september 2007 av Atald Lenke til kommentar
larsemannen Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Ja vet har lagt det inn på alle skole pcr jeg har brukt til nå da sier ejg Tråd løst da! Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hadde selvsagt vært mye enklere å lagre i WMV-format enn å måtte installere VLC på alle PC-er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå