Rata101 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Huff og huff... Nå ble det plutselig ikke så ille å være single lenger... Lenke til kommentar
mkon Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hehe, som trådstarter har et par "kompiser" av meg og. Konstant overvåking og "dama" skal prioriteres konstant hele tia 24 7. Pleie venner og i det hele tatt styre litt av livet selv er tabu. Hadde noe sånt skjedd her hadde jeg stukket tvert, no matter what! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Det er akkurat det han gjør, kjære deg. Jeg forsto posten han slik at han spør oss om hva han burde gjøre og hvordan han burde gjøre det. Han nevner de negative sidene ved sin samboer siden det er de sidene som har noe som helst å si i denne saken. Han er ikke lykkelig og vil ut av forholdet men er redd for å såre henne samt starte på nytt. End of discussion. Er det vanskelig å forstå? 9522411[/snapback] ikke vanskelig å forstå det nei.. men all denne drittslengingen har jeg vanskelig for å godta,, føler han bare er ute etter sympati,, hva med hans egne dårlige sider da? hvor står de hen i tråden hans? han er lille lammet i ulvens klør virker det som.. mulig jeg er litt for tøff i trynet i denne tråden, men det er nå slik jeg føler at han trenger,, så ikke han synker sammen i "stakkars lille meg" rollen.. for den funker rett og slett ikke! han må ta tak i livet sitt og komme seg vekk hvis det er det han ønsker! edit: leif var innom.. Endret 18. september 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Okay, la oss si han er en skikkelig idiot. Men mener du da at han skal bli i forholdet? Uansett hvordan han oppfører seg, hvis han føler at samboeren hans oppfører seg som han beskrev i starten må han da få lov til å føle seg ulykkelig. Jeg tror ikke han er ute etter sympati, men hjelp til å komme seg videre/avslutte forholdet/whatever. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 DU behøver ikke å slå opp, bare begynn og bryt reglene hennes. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ja og avhengig av volumet på bråket tar du det derfra. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Sant det , spesielt også når man tenker på at de (hvis jeg husker å ha lest riktig) deler bil , bolig , konto osv. 9522396[/snapback] da husker du feil, de har ikke felles hus/bil/gjeld,, og desto enda en grunn til at det blir lettere å gå ut døra.. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Okay, la oss si han er en skikkelig idiot. Men mener du da at han skal bli i forholdet? Uansett hvordan han oppfører seg, hvis han føler at samboeren hans oppfører seg som han beskrev i starten må han da få lov til å føle seg ulykkelig. Jeg tror ikke han er ute etter sympati, men hjelp til å komme seg videre/avslutte forholdet/whatever. 9522531[/snapback] nei, det jeg prøver å få frem er at vi andre som leser tråden ikke skal glemme at han kanskje også er med på å gjøre dette forholdet dårlig.. ja selvsagt skal han få lov til å føle seg så dårlig han bare vil, men det nytter bare ikke å sitte på ræva og synes synd på seg selv,, livet er for kort til det.. mulig han ikke er ute etter sympati, men utifra første innlegget hans, så får jeg ett inntrykk av det.. opptil han å mene om jeg tar feil eller ikke.. og jeg innrømmer gjerne hvis jeg har misforstått noe! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 DU behøver ikke å slå opp, bare begynn og bryt reglene hennes. 9522543[/snapback] tror også det kan være lurt. skjerper hun seg ikke da bør du "sparke" henne Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Etter å ha lest det første innlegget i tråden, virker det som du er sammen med en person med klare psykotiske trekk. Mange kvinner på krisesenteret som har opplevd det samme, noen har i tillegg opplevd fysisk vold. At du ikke har dratt for lenge siden er muligens av samme uforståelige grunner som mange kvinner forblir i destruktive forhold. At den andre personen plutselig skal se lyset å forandre seg totalt, er muligens noe du håper på, men det skjer aldri. Hun vil alltid ha sin personlighet, kanskje hun kan dekke over det en lengre/kortere periode, men hun kommer ikke til å forandre seg. Så etter min mening er valget ditt; bli og aksepter hvordan hun er, eller pakk klærne dine og dra. Gjerne til foreldrene dine og ta alt etter du har kommet deg ut. Du har helt sikkert dine sider også, men slik du opplever forholdet mener jeg helt klart du må ut fortest mulig. Ikke diskuter noe, bare dra. Heldigvis har dere ikke barn, noe som ville komplisert mange ting. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 SYK KJERRING, og det er så saklig "as it gets" seriøst... Det er kanskje vanskelig, men hvis du ikke har lyst å slite resten av livet med en kontrollfreak av dimensjoner bør du gjøre det slutt... Lenke til kommentar
goggys Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 ok, så hva er deres forslag han skal gjøre? eller skal man bare lage lange innlegg om hvor synd det er på han og hvor bitch i hue dama hans er? det hjelper ihvertfall ikke! bedre å lukke opp øya og stå med rak rygg, istedet for å krype inn i offer rollen,, kommer ikke no vei med det.. og urettferdig for henne også at han "baksnakker" henne på den måten her inne på forumet for å fore sin egen lidelse som han mener han har i dette forholdet.. han kan jo ikke gjøre noe annet enn å gå, eller hva? greit at det er vanskelig, det vet jeg selv med erfaring! så dette er ikke bare noe jeg tar utifra det blå, har faktisk opplevd det selv.. og nå har jeg det MYE bedre enn når jeg var sammen med exen min.. og det skulle jeg tro trådstarter fikk også,, men man må bite i det sure eple for å komme seg løs dessverre! 9522458[/snapback] Hadde det vært en kvinne som hadde sagt dette om sin kjæreste skal jeg vedde på at du ikke hadde sagt det samme. Da hadde det helt klart vært sympati. Det er alltid kvinnen som skal være den lidende part, og mannen er den som har feilen. Hvis den listen stemmer, noe som vi må gå ut fra så trenger karen støtte og ikke noen som syter om baksnakking. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hva kan han ha gjort for å få internettforbud, MSN forbud, forumforbud, blitt nektet å bruke astmamedisin, blitt forsøkt påtvunget vegetarmat, nektet egen tilgang til nettbank, påtvunget kontroll over inn og utgående SMS og nektet selv guttevenner? Har han gjort noe galt som dette er en slags straff for så er det vel heller henne som skulle ha dratt og ikke han for da er det alvorlig. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hørtes ut som hun er en kontrollfreak fra helvete, no offence. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Hadde det vært en kvinne som hadde sagt dette om sin kjæreste skal jeg vedde på at du ikke hadde sagt det samme. Da hadde det helt klart vært sympati. Det er alltid kvinnen som skal være den lidende part, og mannen er den som har feilen. Hvis den listen stemmer, noe som vi må gå ut fra så trenger karen støtte og ikke noen som syter om baksnakking. 9522632[/snapback] jeg hadde sagt akkurat det samme hvis det gjaldt en gutt.. det sier jeg om kjærestene til venninnene mine også,, når de tar opp ting, så liker jeg å sette det i perspekitv og ikke dra forhastede konklusjoner.. for det hjelper ingen! ja,greit han trenger støtte, men jeg kommer ikke til å låne han sutteklut og tommel, for det har han nok av selv ser det ut som.. og urettferdig å snakke dritt om en som ikke har kommet med sin versjon men som blir baksnakket på ett forum og som ikke får forsvart seg.. støtte kan gis i mange former,, jeg kan bare gi det jeg mener er riktig og det jeg tror han trenger.. ikke at det jeg sier er så innmari viktig for han, men jeg vil bare at han skal se at ikke alle mener det samme! ps. håper trådstarter stikker innom her snart Endret 18. september 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Huff, du får jo ikke gjøre noe, jo? Sier det samme som andre her jeg, flytt ifra henne--dump henne.. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hva kan han ha gjort for å få internettforbud, MSN forbud, forumforbud, blitt nektet å bruke astmamedisin, blitt forsøkt påtvunget vegetarmat, nektet egen tilgang til nettbank, påtvunget kontroll over inn og utgående SMS og nektet selv guttevenner?Har han gjort noe galt som dette er en slags straff for så er det vel heller henne som skulle ha dratt og ikke han for da er det alvorlig. 9522650[/snapback] godt mulig han blåser det opp noe veldig.. har til dags dato aldri møtt noen som har oppført seg slik, og det virker ikke som noen av dere andre har heller.. så noe rart må det jo være med historien hans!? når man er drittlei, irritert og lei så kan man vinkle en historie slik man selv har lyst og til sin egen vinning.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Dette er galskap å fortsette, men du ser det kanskje ikke selv. Dama kontrollerer jo livet ditt ned til den minste detalj. Ikke bra i det hele tatt hvis du noensinne skal få et normalt liv igjen. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 ikke vanskelig å forstå det nei.. men all denne drittslengingen har jeg vanskelig for å godta,, føler han bare er ute etter sympati,, hva med hans egne dårlige sider da? hvor står de hen i tråden hans? han er lille lammet i ulvens klør virker det som.. mulig jeg er litt for tøff i trynet i denne tråden, men det er nå slik jeg føler at han trenger,, så ikke han synker sammen i "stakkars lille meg" rollen.. for den funker rett og slett ikke! han må ta tak i livet sitt og komme seg vekk hvis det er det han ønsker! edit: leif var innom.. 9522502[/snapback] Tror han var ute etter en reality-check, og det har han fått. Man burde vel strengt tatt vente et par runder før man stempler fyren som emosjonell masochist. Hvis det han sier stemmer, og han fremdeles velger å la seg bli utsatt for alt det som han har nevnt etter en runde i tenkeboksen, ja da er det ikke noe hjelp å få fra et forum uansett. Til OP: fint om du oppdaterer oss litt etterhvert, hvis du synes noe i denne tråden har kommet ut feil, eller at du ønsker å klare opp i eventuelle misforståelser. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 - Hun prøvde en stund å nekte meg å ta medisiner for astma og allergi, meg ga etter til slutt selv om hun ikke vil se at jeg tar astmamedisinen. Måtte til legen, som sa at jeg burde bruke medisiner. Da ga hun seg. Hvordan gar det an? Mannevonde damer dump henne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå