Gå til innhold

Kjøpe Windows XP. Studentlisens...

LtdEdFred

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg vet dette blir litt av et paradoks å si at jeg nå skal kjøpe WindowsXP, mens sig'en min sier at jeg allerede har det, men vær så snill å se bort ifra det.

Jeg er lei av at CD'en nekter å boote å og at det skjer en feil under installeringa så jeg tenker nå faktisk å kjøpe WindowsXP Student Norsk Upgrade hos Komplett.no. Jeg har spurt og de sa at å gå på Videregående skole (som jeg gjør) var gyldig som "Student".

Jeg har Win98SE fra før som jeg skal oppgradere fra.

Nå lurer jeg på om dette er noe dere absolutt vil fraråde meg å gjøre mht registreringa osv.

Hva er forskjellen mellom denne versjonen til en Undset og Corporate/Professional som fort koster 3x Falsen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Studentversjonen er Win XP Pro med melkekumode avslått :)

Microsoft opererer med en enorm pris på produktene i forhold til hva det koster dem å lage dem, Student har egentlig bare en 'normal' pris.

Mange skoler og undervisningsinstitusjoner benytter programvare fra Microsoft. Nå gir vi studenter og lærere muligheten til å kjøpe programvare fra Microsoft til sterkt reduserte priser. Vi tilbyr Microsoft Office XP Standard, Microsoft Windows XP Professional, Microsoft Office for Macintosh 2001 eller 10.0 og Microsoft Visual Studio.Net med 75% rabatt. Samtlige pakker leveres med CD/Media. Henvend deg til din faste Microsoft forhandler!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...