trrunde Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Skal fikse en ibm maskin, og skal kjøre recovery på denne, har sett at det er en skjult partisjon men finner ikke ut hvordan jeg skal starte recovery programmet, har prøvd alt-f10/f12 under oppstart men til ingen nytte Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Skal fikse en ibm maskin, og skal kjøre recovery på denne, har sett at det er en skjult partisjon men finner ikke ut hvordan jeg skal starte recovery programmet, har prøvd alt-f10/f12 under oppstart men til ingen nytte 9519145[/snapback] Hmm,husker ikke helt,men har ikke de maskinene en blå knapp som heter "acsess IBM" finner du ikke noe der . Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) har prøvd den, men der er bare bios og valg av boot ringde ibm og han svenske fyren hadde ikke noe godt svar så tror jeg bare kjører en manuell install.... Edit: svensken nevnte også f11 men da fikk jeg samme meny som access ibm Endret 18. september 2007 av trrunde Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Kjør en manuell install og ta heller backup av hele systemet med Acronis Trueimage til en separat backup-fil så du slipper å tulle med skjulte partisjoner, da har du i det minste full kontroll neste gang. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Kjør en manuell install og ta heller backup av hele systemet med Acronis Trueimage til en separat backup-fil så du slipper å tulle med skjulte partisjoner, da har du i det minste full kontroll neste gang. 9519260[/snapback] Er dette jeg gjør, bruker norton ghost da Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Kjør en manuell install og ta heller backup av hele systemet med Acronis Trueimage til en separat backup-fil så du slipper å tulle med skjulte partisjoner, da har du i det minste full kontroll neste gang. 9519260[/snapback] Er dette jeg gjør, bruker norton ghost da 9519395[/snapback] Doh , ok hehe trodde det var en eller annen propreitær løsning levert med maskinen av recovery-programvare som du ikke fikk tilgang til. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Kjør en manuell install og ta heller backup av hele systemet med Acronis Trueimage til en separat backup-fil så du slipper å tulle med skjulte partisjoner, da har du i det minste full kontroll neste gang. 9519260[/snapback] Er dette jeg gjør, bruker norton ghost da 9519395[/snapback] Doh , ok hehe trodde det var en eller annen propreitær løsning levert med maskinen av recovery-programvare som du ikke fikk tilgang til. 9519640[/snapback] IBM har sin egen recovery løsning som jeg hadde planer om å benytte meg av, men fikk det ikke til pga mangel av recovery CD-er, kjørte derfor en vanlig install Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå