knopflerbruce Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Kjøpte et DS3 fra komplett for noen dager siden. Det jeg ikke var klar over var at det tydeligvis fins fler revisjoner av disse kortene. Tror ikke mitt er rev 3.3. Hva har dette å si for overklokking (evt andre ting)? Endret 18. september 2007 av knopflerbruce Lenke til kommentar
Zink Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hva har dette å si for overklokking (evt andre ting)? Rev.3.3 støtter 1333FSB CPU-er og har noe bedre minneytelse Første med nativ støtte Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Ok, så det er ikke verre, nei. Er en x6800 ES som skal stå i sokkelen så da gjør det vel ikke stort Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Selv har jeg S3 versjon av kortet, revisjon 3.3. Passet på å få nettopp dette, da jeg husket å ha lest et sted at det klokket litt bedre. Hva som angår DS3 vet jeg ikke, men jeg antar du skal få en rimelig god dose ytelse ut av det uansett revisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå