Gå til innhold

Angående Alienware og Dell!

mads92

Anbefalte innlegg

Jeg har sett litt rundt på nettet og funnet ut at rockdirect, voodoopc, alienware har de beste bærbare maskinene og hvis man skulle ha kjøpt en alienware pc så lurte jeg på om man kan for eksempel ringe dell og bestille en alienware pc gjennom dem. Går dette ann? Vet at man kan bestille på alienware.co.uk men går det ann å bestille fra Norge en plass? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ikke dell og alienware to forskjellige firmaer a?

Du må nok ta kontakt med en forhandler som fører disse, eller ta kontakt med alienware direkte for å få tak i deres maskiner

Såvidt jeg veit har ikke alienware noen forhandlere i norge, men england er ikek så langt unna .. man blir selvfølgelig påført moms (25%) men dette vil vel ca gå opp i opp med en norsk prising.

Selve frakten fra utlandet tar vel ca en uke, og det som er mest ironisk er at mesteparten av den tiden så ligger pakka hos fortolling på gardemoen.

Endret av texaco
Lenke til kommentar

Alienware europa: www.alienware.co.uk

Dell kommer straks med en ekstrem PC som kommer til og gi Alienware ett løp for best statistikk.

Dell XPS M1730

mini-info: dual 8700m eller 8800m skjermkort, Physix fysikk kort, med mere godsaker enn du kan tro.

Eneste grunne til at Dell faktisk kjøpte Alienware var for og få AMD kontrakten, ettersom kontrakten Dell hadde med Intel ikke tillot at de tok inn andre CPU aktører, men ved og kjøpe Alienware, så tok de inn AMD fra en eksisterende kontrakt, dermed ikke noen brudd noen steder på kontraktene, er derfor du nå får både AMD og Intel CPUer.

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...