GeirGrusom Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Les hele artikkelen, så forstår man at det ikke er "Jeg kokte katten min i microen" type søksmål. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) dum....dummere....amerikanskt.... seriøst, han burde heller saksøke bil produsentene og tung metall industrien... Men...på den andre siden så skjønner jeg nå hvorfor SEP har i sine telefoners garanti avtale ikke dekker "Act of God"...... 9520331[/snapback] Du kunne i det minste ha lest artikkelen før du postet. Dette er ikke et seriøst søksmål, men en protest. "dum....dummere....amerikanskt...." Endret 18. september 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Dumt? Dette er faktisk på grensa til genialt og legendarisk! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Les hele artikkelen, så forstår man at det ikke er "Jeg kokte katten min i microen" type søksmål. 9520816[/snapback] Les og lær. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 "dum....dummere....amerikanskt...." 9521760[/snapback] Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hvorfor opptaffes det som latterlig at Gud blir saksøkt? Jo, det er naturligvis fordi han ikke finnes. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Selvsagt er det en protest. State Sen. Ernie Chambers is suing God. He said on Monday that it is to prove a point about frivolous lawsuits. Chambers said senators periodically have offered bills prohibiting the filing of certain types of suits. He said his main objection is that the constitution requires that the doors to the courthouse be open to all. "Thus anybody can file a lawsuit against anybody -- even God," Chambers said. Linky linky. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 dum....dummere....amerikanskt.... Hvordan er det med deg? Føler du deg smart? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Helsinki! er det ingen som har lest hele artikkelen? Tidligere har han provosert enkelte ved å stå over den obligatoriske morgenbønnen i Senatet, og ved å reise kritikk mot kristne når han har funnet det på sin plass. Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Nei, det er jo amerikanskt, det kan avskrives som dumt med en gang. Å være kritisk og oppvakt er bra, men man må prøve å være rettferdig og prøve å ha litt perspektiv også væ? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) - Det kan nok tenkes at folk finner dette noe lettsindig, men dersom de leser søksmålet vil de se at jeg tar opp svært viktige spørsmål, mener Chambers. Formålet med søksmålet er å vise at alle kan saksøke hvem som helst i USA, sier Chambers. Endret 23. september 2007 av GeirGrusom Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg skal saksøke Djevelen og dødepersoner! Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 du får ta en tur til USA da Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ja, får gjøre det. Mulig å saksøke Bush for å være ansvalige på drapet på en eller annen Ali Muhammed eller Muhammed Ali? Lenke til kommentar
aiwass89 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 de fleste i den staten han ble politiker i må være noen idioter siden å gi denne fyren litt makt da det kmr til politikk er jo farlig... den gangen han får et hjerteinfarkt skal han vel saksøke "gud" for drapsforsøk Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 de fleste i den staten han ble politiker i må være noen idioter siden å gi denne fyren litt makt da det kmr til politikk er jo farlig... den gangen han får et hjerteinfarkt skal han vel saksøke "gud" for drapsforsøk 9560111[/snapback] Det var en protest... Et stunt for å få fram en poeng. Ingen kommer til skade, da Gud enten ikke eksisterer og dermed ikke bryr seg, eller Gud eksisterer, men ikke bryr seg likevel. Mener du det er skadelig med symbolske handlinger? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg tror han mener satire er skumle greier, eller noe slikt. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ja tenk. Folk kan jo bli opprørt om d eikke forstår det Kanskje vi kan saksøke fyren for å forårsake hjertestans som følge av misforstått satire? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Enn om han vinner? Lenke til kommentar
noodles Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 For å vinne må det jo vere ein rettssak og då må Gud vere til stades. Med mindre paven stiller i retten, i og med at han er Gud sin representant på jorda. Det hadde vore morosamt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå