Gjest Slettet+142 Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 VG: Amerikansk politiker saksøker Gud Den amerikanske politikeren Ernie Chambers har fått nok av naturkatastrofer og annen elendighet og saksøker nå den han mener må ta skylden: Gud. Er det mulig? Sorry om denne holder til i OT. Flytt den gjerne hvis.. Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Lol Endret 18. september 2007 av Fredrik- Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Jeg synes egentlig at det er ganske genialt, jeg regner med at dette er noe han har gjort for og poengtere hvordan systeme fungerer i USA. der kan man jo saksøke alt og alle. dette ble dårlig formulert, men har ikke tid til å rette det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Ja, det kan alltids være. Det er jo tragisk hvordan man kan søke alt og alle i USA. Men at dette hjelper? Neppe... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Gud bør jo ha råd til å betale i alle fall.. Lenke til kommentar
Major Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 hahaha dette sier jo bare sitt om usa Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Bevisene er jo der, men gjerningsmannen har tilsynelatende forsvunnet i lose luften.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Jeg har hørt om djevlens advokat, men ikke guds advokat Uansett bare latterlig. Hva skal han få ut av det egentlig? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Evig liv? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Jævlig bra bilde..haha Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Kanskje han har sett denne filmen? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Det finnes jo en film som handler om dette. En fyr fikk båten sin knust av et lyn, og forsikringsselskapet dekket ikke "overnaturlige hendelser" eller noe slikt, så han saksøkte Gud. De som da måtte snakke for gud var kirka. Endret 18. september 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Så kyrkja møtte opp i retten og "talte" for Gud då? Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Det finnes jo en film som handler om dette. En fyr fikk båten sin knust av et lyn, og forsikringsselskapet dekket ikke "overnaturlige hendelser" eller noe slikt, så han saksøkte Gud. De som da måtte snakke for gud var kirka. 9519883[/snapback] på engelsk bruker man gjerne "acts of god" for naturkatastrofer osv i forsikringsavtaler. Naturlig nok saksøker man da gud siden forsikringselskapet sier han gjorde det Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Dårlig gjort at filmen var en religiøs film, det måtte selvsagt skje noe "uuuUUUuu" mot slutten av filmen. Endret 18. september 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
LOL_XD Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 hahaha dette sier jo bare sitt om usa At han saksøker gud eller at det er obligatorisk morgenbønn i Senatet? De er jo faen ikke bedre enn all verdens talibanland. Denne saken skal jeg følge med på. Blir morsomt å se hvordan de kan ro seg unna den og samtidig hevde at gud er allmektig. Uansett bare latterlig. Hva skal han få ut av det egentlig? Tvilsomt at han får så mye ut av det i bedritne evangelistlandet sitt men han får ihvertfall rettet søkelys på hvor tåpelig det er å blande Skybert inn i politikken. Hvis de tror gud velsigner amerika bør han også holdes ansvarlig når han terroriserer avkommene sine med ekstremvær. USA er et teokrati på lik linje med Iran. Håper de bomber hverandre i filler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Evig liv? 9519856[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Jeg synes det er faktisk utrolig bra. Han kritiserer både rettsystemet, og religion i samme håndslag Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) dum....dummere....amerikanskt.... seriøst, han burde heller saksøke bil produsentene og tung metall industrien... Men...på den andre siden så skjønner jeg nå hvorfor SEP har i sine telefoners garanti avtale ikke dekker "Act of God"...... Endret 18. september 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Istad høyrte eg på radio'n at grunnen til han gjorde det var for å vise at i U.S.A kunne ein saksøkje kven og kva ein ville.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå