Gå til innhold

Komplett noe bra? ferdig byg pc? hjelp

Anbefalte innlegg

hei folkens, jeg har tenkt snart å kjøpe meg en ferdigbygd pc hos komplett.

Jeg er ikke så flink til å bygge selv, men jeg er ute etter en gaming pc til ca maks 13000kr. Men jeg lurer på er det noe vits å bestille fra komplett? de skal jo montere og fikse den for meg, men jeg lurerer på om de er noe flinke til å teste den sikkelig. Vil ikke ha en pc sent og den streiker eller delene får problemer etter 1-2 dager.

Er det noen som har erfaring fra komplett med ferdigbygde PC-er?

takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De ser at PC-en funker før du får den. Så veldig liten sannsynlighet at den ikke funker etter et par dager.

Du kan jo velge alle delene selv, og be dem sette dem sammen for en 500 kroner om du ikke vil ha en av de som er "ferdigbygd" på sida dems (som f.eks. Gamer pc'ene etc).

Lenke til kommentar

Ja, jeg har erfaring med komplett's ferdigbygde PC-er.

Konfiguerte en Gamer a20 for knapt et år siden.

PC-en var kjempegodt tillaget, kablene inni var stripset og optimalt ryddet opp i.

Ikke noe å utsette på dem!

Men akkurat nå holder komplett på med ombygging på lageret sitt, og da kan det hende at det vil ta noen dager ekstra med bestillingen.. :(

Lenke til kommentar

Kjøpte også pc fra Komplett som jeg konfigurerte selv, og de satte den sammen. Veldig ordentlig gjort, og har hatt null problemer. Eneste minuset var leveringstia. De har hatt problemer i hele sommer og har det enda. Om det ikke er bråhast, vil jeg anbefale Komplett. Der får du god service.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...