Gå til innhold

iPod Classic hopper over filer

Anbefalte innlegg

Hei

En kamerat av meg fikk sin ipod classic I går og spurte meg hva som var galt med den.

Jeg prøvde den og oppdaget at den hopper over filer. f.eks.

Man spiller av et album. Starter track en, etter er pause uten lyd så hopper den til track 2. Etter ny pause så hopper den til track 3...4...5...osv. Ingen av filene I albumet ble spilt av.

Jeg prøvde igjen og jeg kjente at harddisken startet og da spilte den av albumet helt fint.

For meg virker det som om harddisken ikke alltid starter når softwaren søker etter filer, eller at softwaren ikke venter lenge nok når harddisken starter og dermed antar at filene som søkes etter ikke er der.

Jeg overførte filer med nyeste itunes og oppdaterte spilleren med nyeste firmware som itunes fant.

Noen som har opplevd lignende og har forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Vil bare si at spilleren ble sendt inn og at kameraten min får en ny. Det virker som om en del iPod classic har dette problemet. Står en del om det på div forum.

I motsetning til rykte så var Apple support greie å snakke med. Spurte litt om filene og om de er ok og ba meg reformatere iPoden, noe jeg selvfølgelig allerede har prøvd. Etter det så skulle de hente den og ny blir sendt I dag.

Bra support.

Lenke til kommentar

Han kjøpte den dagen etter lansering og den kom på mandag. Du vil merke det veldig fort om din har samme feilen. Bare sett den til å spille et album. Den som ble sendt inn hadde ca 70% sjangse for å finne neste fil etter at første fil var ferdig.

Problemet oppstår bare om du lar spilleren spille ferdig filer. Ikke om du spoler frem og tilbake. Da finner den frem.

Håper din er ok. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...