missvero Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) jeg har en EasyNote (Packard Bell) - PB EASYNOTE C3300 D. Jeg har reinstallert vista home basic og da valgte jeg "ren installasjon" noe jeg merket etterpå var en tabbe. Nå får jeg ikke til å¨laste ned adobe reader, eller mamut faktura. jeg tror at jeg har klart å slette alle tilleggsprogrammene. er det noen som vet hva som er helt nødvendig å ha får å kunne laste ned adobe osv.? det kommer hele tiden opp at jeg må stoppe nedlastingen pga nettverksproblemer, noe som er veldig rart pga jeg har kjempegod tilkobling Endret 18. september 2007 av missvero Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 flott om du kan gi en nøyaktig beskrivelse av hva du gjør, hvilke programmer du bruker til å laste, og feilmelding ..prøv med en annen nettleser. Opera eller brannreven (firefox). evt. prøv og last ned adobe reader fra en annen side, tror den finnes på www.filehippo.com Lenke til kommentar
dano5 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 har du slått av UAC? denne må være på av en eller anna sær grunn når du skal installere Adobe reader.... etter at du har installert programmet kan du slå UAC av igjen om ønskelig:) Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Et alternativ til Adobe er Foxit reader. Det bruker mye mindre ressurser og åpnes mye raskere. http://www.foxitsoftware.com/pdf/reader_2/down_reader.htm Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Et alternativ til Adobe er Foxit reader. Det bruker mye mindre ressurser og åpnes mye raskere.http://www.foxitsoftware.com/pdf/reader_2/down_reader.htm 9522152[/snapback] ^What he said Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå