trollhatt Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg har 3 WD disker jeg har fått tak i via jobben som er daue (2 med lesefeil og 1 som er totalt død) og har sendt mail til WD om RMA på dem. Er det noen som har hatt RMA med de her fra før? For jeg har: a) Fortsatt ikke hørt noe fra dem ang. forespørselen min (1 uke siden imorgen og ja, jeg fikk auto-reply om mottat forespørsel) b) Opprette RMA via websidene dems er jo stein umulig om man er fra Norge da de tydeligvis ikke vil ha noe med folk utenfor EU,USA og Canada og gjøre på den måten.... selv om Norge IKKE er listet opp under land de ikke kan godta fra... Noen som har mer peil, for nå begynner jeg å bli små frustrert siden jeg ikke har noen forhandler å forholde meg til. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hvilke disker er det snakk om da? Er de gamle? Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Nope, ikke gamle disker - 3x 500gb (SATA ja) og en 74gb raptor disk. Endret 25. september 2007 av snot Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Disse diskene må jo være kjøpt en plass og hvis de har garanti fra WD, så får du også det fra forhandleren, selv om diskene opprinnelig er et firmakjøp. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Sliter med samme problem selv. Hadde ikke noe problem må generere RMA via nett før, men det går ikke lenger. Har kontaktet de via epost og, men får ikke noe svar. Det er snart to uker siden. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Nettop der problemet ligger, jeg har ingen forhandler å forholde meg til og ingen forhandler som jeg vet om vil ta imot disker som ikke er kjøpt hos dem.. selv om de også har videre garanti mot WD. Jaså PTRN, fikk du generert RMA nummer? Jeg får ikke gjort det engang, blir bare opplyst om at jeg må kontakte dem pga. noe tull som ikke kommer på i farta ang. noe handel med land som ikke er med i EU etc. Har hatt RMA med Seagate tidligere og der var det aldri noe tull, sendte diskane inn og fikk nye igjen. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Nettop der problemet ligger, jeg har ingen forhandler å forholde meg til og ingen forhandler som jeg vet om vil ta imot disker som ikke er kjøpt hos dem.. selv om de også har videre garanti mot WD. Jaså PTRN, fikk du generert RMA nummer? Jeg får ikke gjort det engang, blir bare opplyst om at jeg må kontakte dem pga. noe tull som ikke kommer på i farta ang. noe handel med land som ikke er med i EU etc. Har hatt RMA med Seagate tidligere og der var det aldri noe tull, sendte diskane inn og fikk nye igjen. 9573577[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sliter med samme problem selv. Hadde ikke noe problem må generere RMA via nett før, men det går ikke lenger.Har kontaktet de via epost og, men får ikke noe svar. Det er snart to uker siden. 9570056[/snapback] Jeg tror du misforstår svaret mitt, jeg hadde ikke noe problem med å generere RMA-nummer før, men det går ikke nå lenger Sist gang jeg gjorde dette via nettet var i januarmåned i 2006. Det blir spennende å se om jeg får noe svar på henvendelsen min via epost. Edit: Dette er siden jeg får generert når jeg prøver å generere et RMA-nummer. Det er da også etter jeg har logget på med gyldig brukernavn og telefonnummer. Endret 25. september 2007 av PTRN Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Ah, sorry - jeg må ha blingset meg forbi der du skrev før Jau, jeg får samme siden og det er 2 uker siden jeg sendte dem epost idag med serienummer og hele sulamitten på diskane. Noen som vet om WD har noe kontor i Skandinavia eller Eruopa som er lettere å få svar fra... det her går jo ikke i lengden :\ Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Jøss, fikk svar fra WD nå - de dekker ikke land som ikke er medlem av EU (i Europa da..), så jeg/vi må pent kontakte noen på "International Service Partners" lista deres. Det er forøvrig noe jeg har gjort allerede og fått svar tilbake fra de to her i Norge at nei, de tar kun imot det som er kjøpt fra dem - de behandler ikke noe annet. Føler på meg at det her blir regne kasteball opplegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå