Gå til innhold

Elprice er no dritt! Hvor er maskina mii?

Anbefalte innlegg

Elprice er noe dritt!! De sier at varen sendes innen 24 timer. Og leveringstiden er 3-5 dager, på lagervarer! Så hvorfor faen, har den ikke kommet når det er over ei uke siden jeg bestilte den! Andre jeg kjenner, som bestilte sine maskiner en uke senere, har fått sine maskiner, eller e-post om at den er sendt! Hvor faen blir det av min da kanskje?! Først gikk jeg i flere uker å venta på ei jævla Dell-maskin som aldri kom! Avbestilte den, og bestilte en annen! Men så kommer faen med ikke den heller!! :nei:

Om varen er på lager, og det er den, skulle maskina være sendt nå da! Men neeida! Og hvorfor får de som bestiller lenge etter meg, maskina si før, min er sendt engang! :angry:

Stygge datalevrandører ass! :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
<snip>

9518473[/snapback]

Kanskje du er blacklisted ellerno. Forundrer meg ikke med den holdningen der. Prøv å ta kontakt med dem og hør dems historie før du skriker ut om hvor ubrukelig dem er

9518523[/snapback]

Joojo!! skal da ringe jeg! men syns de bare var så teit uansett! Skal da vel klare å sende ei maskin da vel.. er så drit lei av å vente på leverandører som bare roter til. Det skjer alltid med det jeg bestiller.. :hrm:

Lenke til kommentar
Elprice er noe dritt!!  De sier at varen sendes innen 24 timer. Og leveringstiden er 3-5 dager, på lagervarer!  Så hvorfor faen, har den ikke kommet når det er over ei uke siden jeg bestilte den! Andre jeg kjenner, som bestilte sine maskiner en uke senere, har fått sine maskiner, eller e-post om at den er sendt!  Hvor faen blir det av min da kanskje?!  Først gikk jeg i flere uker å venta på ei jævla Dell-maskin som aldri kom! Avbestilte den, og bestilte en annen! Men så kommer faen med ikke den heller!! :nei:

Om varen er på lager,  og det er den, skulle maskina være sendt nå da! Men neeida! Og hvorfor får de som bestiller lenge etter meg, maskina si før, min er sendt engang! :angry:

Stygge datalevrandører ass! :mad:

9518473[/snapback]

Du sier du ikke har fått den, men bestilt den. Du har ikke pratet med de. Kan posten ha rotet bort pakka?

Det virker bare som om du ikke har fått maskina, og det er det. Du har ikke gjort noen innsats for å finne ut om hvorfor du ikke har fått den.

Begynne å syte slik som du gjør nå, kan du starte med hvis de mener å ha sendt pakka, men du ikke har mottat den.

Edit:

Er helløer ingen vits i å begynne å spørre etter det her, da det er butikken og ikke vi som vet hvorfor pc-en din ikke er sendt.

Endret av V-by
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...