Mulldyret Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Elprice er noe dritt!! De sier at varen sendes innen 24 timer. Og leveringstiden er 3-5 dager, på lagervarer! Så hvorfor faen, har den ikke kommet når det er over ei uke siden jeg bestilte den! Andre jeg kjenner, som bestilte sine maskiner en uke senere, har fått sine maskiner, eller e-post om at den er sendt! Hvor faen blir det av min da kanskje?! Først gikk jeg i flere uker å venta på ei jævla Dell-maskin som aldri kom! Avbestilte den, og bestilte en annen! Men så kommer faen med ikke den heller!! Om varen er på lager, og det er den, skulle maskina være sendt nå da! Men neeida! Og hvorfor får de som bestiller lenge etter meg, maskina si før, min er sendt engang! Stygge datalevrandører ass! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 For en svada post du kommer med. Har du f. eks. ringt leverandøren? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Du er ikke alene. Har en kompis som bestilte en av de laptoppene de annonserer så hardt for akkurat nå. Stod sendes innen 24 timer. Det skjer ikke. Han ringte dem, de sa at de TRODDE den var sendt... det var alt de kunne si. Hehe... for en butikk sier jeg bare. Virker ikke som de har mye system for å si det slik. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 <snip> 9518473[/snapback] Kanskje du er blacklisted ellerno. Forundrer meg ikke med den holdningen der. Prøv å ta kontakt med dem og hør dems historie før du skriker ut om hvor ubrukelig dem er Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Trådstarter bes omformulere førsteposten med et litt mer dempet språk, samt finne en ny emnetittel og lese gjennom retningslinjene, spesielt punkt 1 og 2: https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#1 Lenke til kommentar
Mulldyret Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 <snip> 9518473[/snapback] Kanskje du er blacklisted ellerno. Forundrer meg ikke med den holdningen der. Prøv å ta kontakt med dem og hør dems historie før du skriker ut om hvor ubrukelig dem er 9518523[/snapback] Joojo!! skal da ringe jeg! men syns de bare var så teit uansett! Skal da vel klare å sende ei maskin da vel.. er så drit lei av å vente på leverandører som bare roter til. Det skjer alltid med det jeg bestiller.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Du kommer faktisk med masse sure oppgulp om et firma på et forum, før du faktisk engang har kontaktet dem for å høre hva det er som skjer? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Joojo!! skal da ringe jeg! men syns de bare var så teit uansett! Skal da vel klare å sende ei maskin da vel.. er så drit lei av å vente på leverandører som bare roter til. Det skjer alltid med det jeg bestiller.. 9518538[/snapback] Okei, kjedlig med leverandører som tuller det til ja. Anbefaler deg å lese litt av andres erfaringer i Webshopguiden Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Forstår frustrasjonen din, har opplevd å vente over 1 mnd på en reparasjon av en splitter ny prosjektør, bare for å hente den uten at de hadde klart å fikse feilen. MEN, om du holder er litt mer moderat nivå, blir du tatt mer seriøst her på forumet. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Elprice er noe dritt!! De sier at varen sendes innen 24 timer. Og leveringstiden er 3-5 dager, på lagervarer! Så hvorfor faen, har den ikke kommet når det er over ei uke siden jeg bestilte den! Andre jeg kjenner, som bestilte sine maskiner en uke senere, har fått sine maskiner, eller e-post om at den er sendt! Hvor faen blir det av min da kanskje?! Først gikk jeg i flere uker å venta på ei jævla Dell-maskin som aldri kom! Avbestilte den, og bestilte en annen! Men så kommer faen med ikke den heller!! Om varen er på lager, og det er den, skulle maskina være sendt nå da! Men neeida! Og hvorfor får de som bestiller lenge etter meg, maskina si før, min er sendt engang! Stygge datalevrandører ass! 9518473[/snapback] Du sier du ikke har fått den, men bestilt den. Du har ikke pratet med de. Kan posten ha rotet bort pakka? Det virker bare som om du ikke har fått maskina, og det er det. Du har ikke gjort noen innsats for å finne ut om hvorfor du ikke har fått den. Begynne å syte slik som du gjør nå, kan du starte med hvis de mener å ha sendt pakka, men du ikke har mottat den. Edit: Er helløer ingen vits i å begynne å spørre etter det her, da det er butikken og ikke vi som vet hvorfor pc-en din ikke er sendt. Endret 18. september 2007 av V-by Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hadde ein kompis som bestillte ein pc der i frå og han hadde venta 2 veke so då avbestillte han den og bestillte i frå PS DATA og då vart PC-en pakka og sendt på dagen. Lenke til kommentar
Kassablanca Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Jeg bestilte maskina mi senere enn mulldyret, men på samme nettbutikk og jeg har fått den. Tok bare tre dager faktisk. Det er jo litt rart, da. Urettferdig. Endret 18. september 2007 av Kassablanca Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå