oorzako Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Expert does it again! Det samme skjedde med Forza 2, de solgte di akkurat som ingenting 3 dager før release. Vet at vi får store problem, samt store bøter hvis det blir solgt fortidlig. Imo, så burde noen ta ifra Expert retten til å selge spill.. Dette har skjedd så mange ganger nå at det nesten ikke er morsomt (nesten ) Åja, spesialutgave my ass. Fikk vite hvor mange eksemplar butikker får inn av Legendary, og det er jo nesten tragisk. En slik pakke skal være ekslusiv å vanskelig å få tak i. Eneste jeg kan si er at folk ikke trenger å springe mann av huse for å sikkre seg en. (mer en 2 pr. butikk så er det ikke ekslusivt lenger. ) Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 expert skulle også mistet retten på å selge filmer. Er litt morsomt å kjøpe filmer en mnd før de kommer ut på expert ^^ Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 tja.. hadde du gjort det i går, så kunne du sikkert fått kjøpt det... men nå har sikkert expert sendt ut meldinger til alle butikkene sine om ikke å selge spillet lenger.. men du kan altids prøve;) 9522927[/snapback] Har du spillet fortsatt, eller har du levert det inn? Har ikke fått med meg det enda...hehe :!: Lenke til kommentar
Stexil Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hvordan er gameplayet i forhold til halo og halo 2? Er det dere som har lagt ut videoer på youtube :!: Link: http://www.youtube.com/watch?v=6IMPQJz3KoQ...related&search= Lenke til kommentar
TheFSM Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 har ikke lagt ut film nei, har ikke levert tilbake heller... har ikke spillt halo 1, har spillt halo 2 mp en del, selv syntes jeg at halo 3 sitt gameplay er bedre en halo 2 sitt, de har fått inn mange nye våpen, ny armour, nye kjøretøy, og nye baner så klart. Lenke til kommentar
Stexil Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Takk for hurtig svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg