El_Tostador Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Nei no føle eg meg ganske eksklusiv. Var heldig nok til å få med meg eit eksemplar i går på expert, kjekt å vere blant sikkert berre nokre titals personer som eig Halo 3 Kan laste opp bevis når eg finne bluetooth donglen min Lenke til kommentar
matshha Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Spillte det i flere timer med 3 andre i går. Skal ikke røpe noe da.. hehe :!: Lenke til kommentar
TheFSM Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg er vel en av de meget heldige! jeg og en kompis kjøpte hvert våres Halo 3 spill i går og har spillt det i 7 timer i strekk! det er mye bedre en Halo 2... det er mange nye våpen, våpnene er oppgradert, flere kjøretøy og mange nye baner! mp delen var veldig også, selv om vi var 4 stk på en 19" skjerm med en oppløsning på 1280x1024..' og for å bevise at jeg faktisk har spillet så kan jeg vise noen bilder: Halo 3 er great! Lenke til kommentar
TheFSM Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 ja ja El_Tostador, meg, matshha og 1 til en var de første der hvor vi bor til å få spille det:D jeg og El_Tostador kjøpte det like etter hverandre;) Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) i går? da er det flere steder som har lekket ^^ Endret 18. september 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
TheFSM Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 det er kanskje mulig å få kjøpt det i bygdene noen steder... siden det er vel nesten en bygd der vi bor... Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Nabobygda, 30min herfra har en expertbutikk, burde jeg ta meg en tur? Lenke til kommentar
TheFSM Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 tja.. hadde du gjort det i går, så kunne du sikkert fått kjøpt det... men nå har sikkert expert sendt ut meldinger til alle butikkene sine om ikke å selge spillet lenger.. men du kan altids prøve;) Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) TheFSM: du veit at de to første som kjøpte dette får Halo3 Limited ED av MS for og selge dem tilbake? http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=166523 Endret 18. september 2007 av MoFFi Lenke til kommentar
TheFSM Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 jepp vet!.. men er ikke interisert i legendary ED. vil heller spille det her og nå, en å vente til den 26 og få legendary. det er jo MP delen som er best på spillet og den endrer seg ikke ved legendary, eneste er at du får en nerde hjelm som jeg ikke har bruk for... limited edition som jeg har nå holder i lange baner Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 jepp vet!.. men er ikke interisert i legendary ED. vil heller spille det her og nå, en å vente til den 26 og få legendary. det er jo MP delen som er best på spillet og den endrer seg ikke ved legendary, eneste er at du får en nerde hjelm som jeg ikke har bruk for... limited edition som jeg har nå holder i lange baner 9523625[/snapback] sant så sant. menne er da vel ikke mange på MP? Lenke til kommentar
TheFSM Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 hehe ikke på xbox live nei:p men spiller 4 player med kompiser på en alt for liten skjerm;) ganske artig Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 hehe ikke på xbox live nei:p men spiller 4 player med kompiser på en alt for liten skjerm;) ganske artig 9523786[/snapback] ah slik ja! ;p dæven lystpå Halo3 selv nå gleder meg utrulig sykt ;p Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Så single player kampanjen har tatt seg opp i forhold til 2'ern? Lenke til kommentar
TheFSM Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 må inrømme at jeg nesten ikke har spillt campain på halo2... men har spillt litt campain på halo 3 nå og den er ganske kul, mange nye våpen osv. skal ikke gi noen spoilere som vil ødelege spill opplevelsen da, så jeg vil ikke si så mye;) Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Synes det er pussig at Microsoft sender spillene til butikkene så tidlig. Ber om problemer. Skjer ikke med eks. Nintendo maks et par dager i så fall. Lenke til kommentar
bomelby Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Dette betyr at når GTA5 kommer må vi kartlegge elektrobutikken og finne den med den "dummeste" fyren i kassa og handel der før tida, hø hø høh 9519170[/snapback] først må vi vente på GTA4 9519367[/snapback] Det blir ikke Expert som man kan kjøpe hos da i alle fall siden vi ikke får lov til å selge spillene i GTA serien. De er vist for voldelige. Lenke til kommentar
Matriac Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Synes det er pussig at Microsoft sender spillene til butikkene så tidlig. Ber om problemer. Skjer ikke med eks. Nintendo maks et par dager i så fall. 9524079[/snapback] De gjør dette i denne sammenheng fordi de ønsker å være sikre på at alle butikker skal ha spillet på release dag. De regnet vel med at så mye blest det var rundt spillet så ville butikker være klar over release dato. De gjør dette for å slå salgsrekorder.. ønsker å selge så mange titler innen 24t som mulig.. pr stunt osv.. Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det blir ikke Expert som man kan kjøpe hos da i alle fall siden vi ikke får lov til å selge spillene i GTA serien. De er vist for voldelige. 9524474[/snapback] Hehe, Pussies! Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Expert does it again! Det samme skjedde med Forza 2, de solgte di akkurat som ingenting 3 dager før release. Vet at vi får store problem, samt store bøter hvis det blir solgt fortidlig. Imo, så burde noen ta ifra Expert retten til å selge spill.. Dette har skjedd så mange ganger nå at det nesten ikke er morsomt (nesten ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg