Wattengård Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Videoen er Love Message. Et samarbeid mellom endel eurodance band på midten av nittitallet. Det jeg lurer på er rekkefølgen artistene dukker opp i. Jeg tror jeg har sånn passe oversikt Backing vokal er Mr. President, E-Rotic og Fun Factory's damer. Kjenner bare igjen hu blonde fra Mr. President. Så har vi seff H.P. på mikken først. Så er det en stemme jeg kjenner men ikke klarer plassere.EDIT: Tror dette er Fun Factory også. De har vel 2 rappere Så er det Fun factorys vokalist Så ... tror jeg det er Masterboy Så refreng... Og hvem er han duden som synger "Love meeesaaaageeeee" ? Og litt H.P. innimellom Så har vi E-Rotic rapperen Umiskjennelig stemme Neste er jeg usikker på. Så er det vokal... ... igjen med litt H.P. innimellom Klarer noen å finne de jeg mangler? (Og H.P. er frontvokalist i Scooter... Han _heter_ ikke Scooter, gruppa heter Scooter) -C- Endret 18. september 2007 av ChristianW Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 I min liste står det U96 i tillegg til de du nevner. Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 I min liste står det U96 i tillegg til de du nevner. 9528399[/snapback] ja, så vidt æ ved så er U96 med her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå