Howard Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 MSI tjener mer penger på produksjon av bærbare maskiner, enn på det selskapet tradisjonelt er kjent for - hovedkort. Les mer Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ikke akkurat så rart. Bærbare PC-er stjeler jo markedsandel fra stasjonære. Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg håper det blir en forandring på det nå. Regner med vi får se MSIs egne bærbare her til lands om ikke så lenge. Jeg synes GX600 er en spennende maskin med alt det jeg ønker meg av en bærbar. Synes den ser ganske bra ut også, men det er selfølgelig en smaksans Her kan det leses mer om MSIs bærbare. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Laptoper er virkelig i vinden for tiden, ja. Lenke til kommentar
cybertrec Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg syns den Gx600 ble annonsert for tusen år siden, hvorfor har den ikke blitt lagt ut for salg enda? Lenke til kommentar
reidar76 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Ikke akkurat så rart. Bærbare PC-er stjeler jo markedsandel fra stasjonære. 9518426[/snapback] ...tjener mer på sin bærbar-produksjon enn på å lage hovedkort. Ikke så rart. Bærbare PC-er har da vitterlig hovedkort de også. Endret 18. september 2007 av reidar76 Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Haha.. Hvem har sagt at de bruker MSI-hovedkort ? Neida Er det lite å tjene på hovedkort, eller mye å tjene på bærbare? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Tror det er lite å tjene på hovedkort. Er jo flere produsenter som har forsvunnet i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå