snkupo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Livet som monsterjeger er både risikabelt og dårlig betalt, men mer enn noe annet en kraftig tålmodighetsprøve. Les mer Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Huff, jeg som syntes Monster Hunter-konseptet hørtes skikelig interessant ut. Trist at de ikke klarer få det ordentlig til. Men for å gå litt off-topic; jeg kan sverge å ha lest hr. Mortensens navn på en annen norsk spillnettside. Er det jeg som surrer, eller er De nyrekruttert skribent? Endret 18. september 2007 av Hawko Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Monster Hunter Freedom ... Det hørtes jaggu ut som en KNALLTITTEL! Oppfølgeren bør bli noe slik: Monster Hunter Freedom: Resurection of a Revolution pt. 3 - The Escape. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ikke kødd med dette spillet, et spill som har solgt over en million kopier i Japan kan ganske enkelt ikke være dårlig. Eller kan så mange japanere ta feil? Lenke til kommentar
ayufan Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Jeg har selv klokket inn over 50 timer eller mer på dette spillet, og synes det er en gøy tidtrøyte. Jeg skal være enig i punktene med at kontrollene kan være vanskelige og at det kan være repetativt. Dog, så har jeg fått rimelig grepet på kontrollene og kameraet, og følelsen å få slakta de store beista er bra. Variasjonen mellom våpenene er enorm, og antallet oppgraderinger til de forskjelllige våpenklassene er rimelig stort. I alle fall, så synes jeg det er enklere enn første Monster hunter freedom, kjører mer flytende, bedre kontroller, ser penere ut, og har mer innhold. Absolutt anbefalt til de som likte første versjon. Ville ikke ha anbefalt det som kjøp til de som er på jakt etter action eller noe lettspilt. Ser heller ikke at omtalen inkluderer online biten, som absolutt gir spillet en portabel mmo *light* følelse. Endret 18. september 2007 av ayufan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg