Sverre1990 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hei, jeg satt å så på film fra den eksterne harddisken min (WD portable 2.5 120 GB). og så begynte filmen å hakke, og henge, men PC-en hang ikke i det heletatt. Og så tokk jeg eksterne HD ut. et par timer senere skulle jeg prøve igjen så står det at HD er tilkoblet men den kan ses på "trygg fjerning", og ikke på min datamaskin (min trygg fjerning heter den bare WD, det gjørde den ikke før) så jeg må nok levere den inn til leverandøren og få en ny tilsendt på garantien, men det jeg lurte på om var om det var mulig å få ut informasjonen selv? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 hdd'n din er nok enten fått "kluster error" eller så er den bare slitt.. Hvor gammel er denne? Lenke til kommentar
Sverre1990 Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 fikk den i april i år Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 jeg har en liksens. kjenner du at den vibrerer når du kobler den til? Lenke til kommentar
Sverre1990 Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 ja, den snurrer rundt ja, den får strømtilkobling også (lampa lyser) Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) men den dukker ikke opp i windows? eller får du feilmld når du prøver å gå innpå den? Endret 18. september 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Legg øret inntil og hør på lydene når du kobler den til. Kan du gi en beskrivelse av lyden? Har du prøvd å koble den til en annen PC og se om den får kontakt med disken? Lenke til kommentar
Sverre1990 Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 den er ikke på min datamaskin og den "popper" ikke opp når jeg kobler den til. det står at en WD harddisk er koblet til nede til venstre på skjermen. og jeg kan ta trygg fjerning men ikke noe mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) finner du disken i diskbehandling? kan hende den har tulla med stasjonsbokstav Endret 18. september 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Sverre1990 Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 hva mener du vikingZ Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Dette er diskbehandling. Start-kjør-diskmgmt.msc Ser du der der. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 så lenge disken ikke dukker opp, kan den ha rotet med stasjonbokstaven og latt deg fått ingen, dermed dukker den ikke opp i min datamaskin og bare nede ved trygg fjerning av maskinvare. Viss du høyreklikker på min datamaskin og velger behandle/manage (norsk eller engelsk) også går på diskbehandling (sikkert diskmanage på engelsk) og ser om disken din eksisterer der. Viss den gjør det er det bare å høyreklikke på den og endre stasjonsbokstav... det hender dette skjer med minnepenna mi i vertfall... ganske iritabelt. Lenke til kommentar
Sverre1990 Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 skal teste det nå. takk så langt Lenke til kommentar
Sverre1990 Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 holder på å bygge sammen ny pc så har bare skole pc som jeg ikke får gjort det på men skal prøve så fort den andre er oppe å går! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå