Gå til innhold

Halo 3 ute på finn.no

SPiLL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"annonsen har blitt slettet"

- Vi har fått hans kopi av spillet, mot at han får en «Legendary Edition»-versjon av spillet til uken, sier Kristensen.

Denne spesialutgaven av «Halo 3» inneholder flere godsaker, inkludert en replika av hjelmen til spillets hovedperson, Master Chief.

:)

9520050[/snapback]

Det ligger sikkert noe mer bak. Kan ikke tenke meg de ga spillet tilbake når de kunne fått tusevis av kroner for det.

Endret av VistaGames
Lenke til kommentar
VG sier mye rart. De påstår at det kom en piratkopi i natt, men det stemmer overhode ikke.

9520117[/snapback]

I følge masse meldinger på gamefaq.com så ble ntsc utgaven av spillet lagt ut den 17/9.

Det ble så mye spoilers at gamefaq slettet alle meldinger.....ettter ordre fra MS?

Takket være COD4 beta så blir vente tiden ikke vanskelig :thumbup:

Bare 1 drøy uke til så spiller vi den alle sammen :)

Endret av dudley.no
Lenke til kommentar
Hvis det stemmer at de som kjøpte spillet og returnerte det til Microsoft for så å få legendary edition som kompensasjon, har de gjort en god deal synes jeg da :cool:

9521371[/snapback]

Tja.. Dei kunne fått MYKJE for det på ebay, for så å KJØPT den legendary edition i etterkant... :)

Lenke til kommentar
VG sier mye rart. De påstår at det kom en piratkopi i natt, men det stemmer overhode ikke.

9520117[/snapback]

Ser på den en del "diverse" nettsider at Halo3 er blitt lastet ned over 2000 ganger, og det er kun de sidene jeg bruker. Man kan jo tenke seg hvor mange som har fått Halo3 ulovlig. Jau, det er bare å bruke multiplikasjonstabellen :hmm:

EDIT: Noe bra kommer ut av det også... har lest at flere er blitt bannet p.g.a. at de spiller Halo3 :D

Endret av dill-hole
Lenke til kommentar

9520117[/snapback]

I følge masse meldinger på gamefaq.com så ble ntsc utgaven av spillet lagt ut den 17/9.

Det ble så mye spoilers at gamefaq slettet alle meldinger.....ettter ordre fra MS?

Takket være COD4 beta så blir vente tiden ikke vanskelig :thumbup:

Bare 1 drøy uke til så spiller vi den alle sammen :)

9521162[/snapback]

Hvordan i all verden får man COD4 beta egentlig? Ser noen driver og spør etter keys osv på vennelista, men er det mulig å få tak i på noe vis? Skulle gjerne likt å prøve. Er litt smålei Gears of War fullt i tilbakestående amerikanere med for liten tiss.

Lenke til kommentar
eg sitter å spiller Halo 3 i morra.. :tease:

9537847[/snapback]

eg da? får ikke eg? :cry:

9538533[/snapback]

om du bor i drammens området kan du jo stikke innom flere av butikkene der, jeg fikk streng beskjed av eieren å ikke nevne at jeg fikk kjøpt spillet hos dem par dager før release.

Lenke til kommentar
eg sitter å spiller Halo 3 i morra.. :tease:

9537847[/snapback]

eg da? får ikke eg? :cry:

9538533[/snapback]

om du bor i drammens området kan du jo stikke innom flere av butikkene der, jeg fikk streng beskjed av eieren å ikke nevne at jeg fikk kjøpt spillet hos dem par dager før release.

9541122[/snapback]

Søren er langt fra drammen :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...