Gå til innhold

Halo 3 ute på finn.no

SPiLL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe..hadde heller satset på ebay :)

..eller generelt en auksjonsside fremfor Finn av alle ting..

9518200[/snapback]

Fra VG

- Er det aktuelt for dere å kjøpe kopiene av spillet som er lagt ut på Finn?

- Det skal vi ikke se bort ifra. Vi gjør absolutt det vi kan, sier Bentestuen, som også understreker at kundene som har kjøpt spillet ikke har gjort noe ulovlig.

Endret av VistaGames
Lenke til kommentar
"Vi gjør absolutt det vi kan"

Jaja, er bare å punge ut noen 10-talls tusen det..

9518219[/snapback]

"Hei eier av Halo 3, vi beklager så sterkt at vi solgte deg denne kopien. Vi vil gjerne at du leverere tilbake Halo 3 til oss, så får du et gavekort på 30 000 kroner"

Sånn skal det låte da :)

Endret av VistaGames
Lenke til kommentar

Håper Microsoft saksøker expert i form av ett millionkrav, det ville nok strammet de opp litt, spurte i går om jeg kunne kjøpe halo 3, han gikk på lagret og sjekka , spillet var på vei sa han, han hadde garantert solgt det til meg om de hadde hatt det.

uansett, åsen kommer dette til å slå tilbake på expert? en liten beklagelse fra dems side er neppe nok.

Lenke til kommentar
Håper Microsoft saksøker expert i form av ett millionkrav, det ville nok strammet de opp litt,  spurte i går om jeg kunne kjøpe halo 3, han gikk på lagret og sjekka , spillet var på vei sa han, han hadde garantert solgt det til meg om de hadde hatt det

9518886[/snapback]

Du håper på et søksmål for handlingen til Expert, men prøver i samme slengen å få de til å begå samme feil igjen?

Lenke til kommentar
Du håper på et søksmål for handlingen til Expert, men prøver i samme slengen å få de til å begå samme feil igjen?

Ja, de fortjener jo selvfølgelig en straff og en lære penge for å skape så mye trøbbel for halo3 sine utviklere og MS. alså ending har leaket og det ville ikke skjedd om det ikke var for expert. fordi de er så utrolig upprofosjonele har alltid ment att expert har vært utrolig dårlige innen alt med spill, og detta er bevis nok for meg.

Lenke til kommentar
PS: En VG Nett-leser forteller i en e-post til redaksjonen at den piratkopierte versjonen av «Halo 3» som ble sluppet i natt ikke er ekte. Det er ikke mulig for oss å kontrollere hvorvidt det stemmer eller ikke

reaaaally? :p

Det her er vel VG på sitt beste/verste, ikke kontrollere om påstander er sant eller ikke før det trykkes

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

"annonsen har blitt slettet"

- Vi har fått hans kopi av spillet, mot at han får en «Legendary Edition»-versjon av spillet til uken, sier Kristensen.

Denne spesialutgaven av «Halo 3» inneholder flere godsaker, inkludert en replika av hjelmen til spillets hovedperson, Master Chief.

:) Endret av BloodSpiller
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...